مرکز تخصصی نگین ریموت با ساخت سوئیچ نیسان و ساخت ریموت نیسان و در اختیار داشتن تکنولوژی به روز در زمینه تمامی مدل های نیسان می تواند قفل خراب شده و گم شده خودرو شما را کپی کند و به شما تحویل دهد. سال ها تجربه ما در این زمینه توانسته است با رضایت مشتریان ما برای ساخت سوئیچ نیسان و ساخت ریموت نیسان با کیفیت همراه باشد.

برای اطلاع از قیمت های ما و همچنین مشاوره با کارشناسان و متخصصان ما در زمینه ساخت سوئیچ نیسان ، ساخت وپروگرام ریموت نیسان ، ساخت سوئیچ یدک ، پروگرام و تعریف ریموت ، برداشتن کد و کددهی ریموت ، باز کردن درب خودرو ، کپی ریموت ، تراش تیغه کلید و … می توانید با ما تماس گرفته و از امکانات ما در سراسر ایران با مناسبت ترین قیمت بهره مند شوید.

مشاورین و متخصصین ساخت سوئیچ در محل شما حاضر شده و بعد از روئت مدارک مالک خودرو نیسان خدمات مورد نظر را به شما ارائه می دهند.

پروگرام ریموت نیسان
کلید ضدسرقت نیسان
ریموت نیسان
ساخت ریموت نیسان
سوئیچ نیسان

  • ساخت سوئیچ نیسان 
  • ساخت و پروگرام ریموت نیسان
  • بازکردن درب نیسان و تراش کلید اصلی از روی شماره شاسی بدون نیاز به ابزار
  • تعریف ریموت نیسان و کددهی انواع مدل های نیسان تا سال 2017
  • تعریف ریموت نیسان برای تمامی مدل ها
  • ساخت کلید و ریموت گمشده نیسان
  • تعمیر ریموت ، تعویض قاب و باطری ریموت نیسان
  • ساخت و کپی ریموت و سوئیچ یدک نیسان
  • کددهی ریموت و پاک کردن کد کلید و ریموت مفقود شده
  • ساخت اسمارت کی نیسان ،ساخت کلید و ریموت نیسان در محل
  • کپی کلید و ریموت نیسان ،کپی کلید نیسان ،ریموت یدک نیسان ،کلید یدک نیسان

مرکز تخصصی ما با داشتن سالها تجربه و نیروهای و تجهیزات روز دنیا و همچنین با تکیه بر اعتماد مشتریان خود به شما این اطمینان را می دهد که سوئیچ و ریموت نیسان شما را با بالاترین کیفیت برای حفظ امنیت خودرو شما و همینطور با مناسبت ترین قیمت به شما تحویل می دهد .
مرکز نگین ریموت با حضور متخصصین مجرب و حرفه ای و در سریعترین زمان خدمات ساخت سوئیچ و ریموت را به شما ارائه می کند.
اگر امکان جا به جایی خودرو را ندارید متخصصین نگین ریموت در محل شما حاضر شده و خدمات پروگرام ، ساخت ، تعمیر ، تعریف ، تعویض و … را برای شما انجام می دهند.


سوئیچ و ریموت نیسان شما ممکن است در اثر اتفاق افتادن حادثه از جمله شکستن سوئیچ و ریموت بعد از افتادن از دست و یا افتادن در آب و از کار افتادن آن نیاز به تعمیر داشته باشد و یا در اثر حادثه گم شده و یا دزدیده شود و شما امکان جا به جایی خودرو خود را نداشته باشید. 

شما می توانید برای دسترسی به سوئیچ و ریموت نیسان خود با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر شما را از جمله ساخت سوئیچ یدک یا ساخت ریموت نیسان – تراش تیغه کلید ، باز کردن درب خودرو و …را با بالاترین کیفیت با بهترین و به روز ترین ابزار به شما ارائه دهند.


داشتن مهارت و تجربه در هر زمینه کاری بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که تعمیرات و هزینه های نگهداری خودرو ها بسیار بالا می باشد بنابراین بهترین روش برای صرف هزینه کمتر و زمان کمتر و همینطور امنیت بیشتر برای شما و خودروی نیسان شما، استفاده از نیروی متخصص و متبحر در هر زمینه ای از جمله ساخت سوئیچ نیسان و ساخت ریموت نیسان می باشد.
شما برای اینکه نتیجه دلخواه خود را بدست آورید باید برای ساخت سوئیچ و ریموت خود به مراکزی مراجعه نمایید که دارای نیروهای با دانش و تجربه کافی در این زمینه و همینطور دارای امکانات به روز در رابطه با خودروهای هوشمند و لوکس امروزی باشد.

ساخت سوئیچ نیسان نیاز به تخصص زیاد و همچنین تجربه دارد و در کنار این مسائل وجود وسایل کاربردی و پیشرفته نیز بسیار مهم است. با توجه به اهمیتی که ریموت کنترل و سوئیچ ماشین دارد، برای کددهی و سفارش ساخت ریموت و سوئیچ باید به مرکزی مراجعه کرد که خدماتی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می کند.
بدون وجود سوئیچ و ریموت هیچ استفاده ای نمی توان از خودرو کردد و حتی نمی توان آن را روشن کرد. بنابراین یکی از مهم ترین لوازم های خودرو سوئیچ آن می باشد.

زمانی که سوئیچ و ریموت نیسان شما باید پروگرام شود باید به مراکز تخصصی مراجعه نمایید که تجهیزات و امکانات در این زمینه را در اختیار داشته باشند. برای اینکه سوئیچ و ریموت نیسان شما باید کددهی شود و کد داده شده برای اتومبیل شما تعریف شود که انجام این کارها نیاز به تخصص کافی و ابزار پیشرفته دارد.


نیسان جوک

یکی از خدمات مرکز نگین ریموت ساخت سوئیچ و ریموت ویژه خودرو نیسان مدل جوک می باشد. این مدل شاسی بلند که با استقبال زیادی در ایران روبرو شد دارای سوئیچ و ریموت مدرن و هوشمند است. کلیه خدمات تعمیر ، پروگرام و کددهی ریموت در مجموعه ما ساخته می شود.

نیسان رونیز

یکی از مدلهای دیگر خودرو نیسان، رونیز است. خدمات پروگرام ، تعمیر ، تعریف ، کددهی و تراش کلید برای سوئیچ و ریموت رونیز در نگین ریموت انجام می شود.

  • نیسان تینا
  • نیسان قشقایی
  • نیسان ماکسیما
  • نیسان پاترول
  • نیسان ایکس تریل
  • نیسان مورانو

شرکت نیسان همانند تویوتا و هوندا که به ترتیب شرکت‌های لکسوس و آکورا را در آمریکای شمالی تاسیس کردند، اقدام به راه‌اندازی شرکت اینفینیتی نمود. از سال ۱۹۹۹ شرکت رنو به یکی از سهام‌داران اصلی نیسان تبدیل شد، به طوری که تا سال ۲۰۰۸ مالک ۴۴٪ درصد از سهام آن گردید، در مقابل هم‌اکنون نیسان نیز ۱۵٪ درصد از سهام رنو را در اختیار دارد.

در حال حاضر کارلوس غصن بطور هم‌زمان، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره هر دو شرکت نیسان و رنو می‌باشد[۳] و از طریق شرکت رنو-نیسان آلیانس که حاصل مشارکت استراتژیک این دو شرکت می‌باشد، سکان رهبری رنو و نیسان و چند خودروساز دیگر را در دست دارد. در سال ۲۰۱۲ نیسان پس از شرکت‌های جنرال موتورز، تویوتا، گروه فولکس‌واگن، گروه هیوندای موتور و فورد، به‌عنوان ششمین خودروساز بزرگ جهان، شناخته شده است. 


مرکز نگین ریموت در زمینه ساخت کلیه سوئیچ و ریموت انواع مدل خودرو از جمله بنز – هیوندا – بی ام و – کیا – پورشه و … خدمات ساخت سوئیچ – ساخت ریموت – ساخت سوئیچ یدک – تعمیر ریموت – تعویض قاب و باتری – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی ریموت و برداشتن کد ریموت های قدیمی – تعریف ریموت جدید برای خودرو – کپی کلید و ریموت و … ارائه می دهد. این مرکز دارای 3 شعبه در در غرب تهران (مرزداران) و شمال تهران (آجودانیه ) و شمال غربی تهران منطقه سعاد آباد می باشد.
این مرکز دارای شعبات سیار در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، زعفرانیه ، تجریش ، آجودانیه ، اقدسیه ، ولنجک و … در شمال – بلوار فردوس ، جنت آباد ، شهران ، تهرانسر ، مرزداران ، تهرانسر ، چیتگر ، شهرزیبا در غرب تهران – تهرانپارس ، نارمک ، نظام آباد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حشمتیه ، شمس آباد و … در شرق تهران – خزانه ، نازی آباد ، یاخچی آباد ، خانی آباد ،شوش ، مولوی ، افسریه و … در جنوب تهران می باشد تا خدمات رسانی به شما مشتریان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.


شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

© Copyright 2022
همین حالا با ما تماس بگیرید