ساخت سوئیچ مزدا و ساخت ریموت مزدا از جمله کارهای تخصصی می باشد که نیاز به افراد متخصص در این زمینه دارد. شما برای بالا بردن امنیت خودرو خود باید به مراکز دارای تجربه و نیروهای متخصص همچنین لوازم و تجهیزات به روز دارند مراجعه نمایید. مرکز تخصصی ما با داشتن سالها تجربه و نیروهای و تجهیزات روز دنیا  و همچنین با تکیه بر اعتماد مشتریان خود به شما این اطمینان را می دهد که سوئیچ و ریموت هیوندا شما را با بالاترین کیفیت ، مناسبت ترین قیمت و در سریعترین زمان حتی در محل شما در اختیارتان قرار دهد.

پروگرام ریموت مزدا
پروگرام ریموت مزدا
ساخت سوئیچ مزدا
ساخت سوئیچ مزدا

اگر ریموت مزدا و یا سوئیچ مزدا خود را گم کرده‌ یا مفقود شده است  و یا به هر دلیلی آن را از دست داده اید.  بهترین راه برای رفع مشکل شما مراجعه به متخصصین مجرب و دارای سابقه می باشد تا ریموت و سوئیچ شما را در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت به شما ارائه دهند. تعمیر سوئیچ به افرادی دارای مهارت نیاز دارد لذا از تعمیر ریموت و سوئیچ خود یا سپردن آن به دست افراد غیر متخصص پرهیز کنید. این فعالیت نیاز به ابزار خاص و به روز دارد و در صورت ایجاد مشکل امنیت خودرو مزدا شما با مشکل روبرو خواهد شد. به دلیل مشغله های کاری و مشکلات شما عزیزان مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و ساخت ریموت خدمات امداد سیار برای راحتی شما فراهم کرده است. در صورتی که خودرو شما قادر به جا به جایی خودرو مزدا خود نمی باشد.

  • کددهی و ساخت ریموت انواع خودروهای داخلی و خارجی
  • تعریف ریموت وساخت کلید انواع خودرو
  • ساخت سوئیچ مزدا، ساخت سوئیچ یدک مزدا
  • پروگرام و تعریف ریموت مزدا
  • ساخت کلید انواع موتور
  • کددهی ریموت مزدا
  • ساخت کلید و ریموت گمشده
  • پاک کردن کد کلید و ریموت مفقود شده
  • تعریف کلید و ساخت کی لس(keyless)
  • ساخت اسمارت کی(smart key)
  • ساخت کلید و ریموت در محل
  • کپی ریموت خودرو ، کپی کلید خودرو ، کلید یدک خودرو مزدا ، ریموت یدک مزدا ، ساخت سوئیچ یدک مزدا ، سوئیچ یدک مزدا ، تعریف سوئیچ مزدا ، کددهی سوئیچ ،سوئیچ مزدا ، ریموت مزدا

سوئیچ و ریموت مزدا دارای مدل های مختلفی می باشد و از آنجایی که قیمتها بر اساس مدل خودرو و سوئیچ مزدا متفاوت است و همچنین خدمات متفاوتی برای آن نیاز است. قیمت ها نیز متغیر است. در صورت نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

سوئیچ و ریموت مزدا شما ممکن است در اثر برخی از حادثه ها از جمله شکستن ، افتادن در آب و یا … خراب شود و یا در اثر حادثه گم شده و یا دزدیده شود.  شما می توانید برای دسترسی به سوئیچ و ریموت مزدا خود با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر شما را از جمله ساخت سوئیچ یدک یا ساخت ریموت مزدا – تراش تیغه کلید ، باز کردن درب خودرو و …را با بالاترین کیفیت با بهترین و به روز ترین ابزار به شما ارائه دهند.

ساخت سوئیچ مزدا نیاز به تخصص زیاد و همچنین تجربه دارد و در کنار این مسائل وجود وسایل کاربردی و پیشرفته نیز بسیار مهم است. با توجه به اهمیتی که ریموت کنترل و سوئیچ ماشین دارد، برای کددهی و سفارش ساخت ریموت و سوئیچ باید به مرکزی مراجعه کرد که خدماتی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می کند.
بدون وجود سوئیچ و ریموت هیچ استفاده ای نمی توان از خودرو کردد و حتی نمی توان آن را روشن کرد. بنابراین یکی از مهم ترین لوازم های خودرو سوئیچ آن می باشد.

زمانی که سوئیچ و ریموت مزدا شما باید پروگرام شود باید به مراکز تخصصی مراجعه نمایید که تجهیزات و امکانات در این زمینه را در اختیار داشته باشند. برای اینکه سوئیچ و ریموت مزدا شما باید کددهی شود و کد داده شده برای اتومبیل شما تعریف شود که انجام این کارها نیاز به تخصص کافی و ابزار پیشرفته دارد.

مرکز تخصصی ما با ساخت سوئیچ و ساخت ریموت و در اختیار داشتن تکنولوژی به روز در زمینه تمامی مدل های مزدا می تواند قفل خراب شده و گم شده خودرو شما را کپی کند و به شما تحویل دهد. سال ها تجربه ما در این زمینه توانسته است با رضایت مشتریان ما برای ساخت سوئیچ مزدا و ساخت ریموت مزدا با کیفیت همراه باشد.

برای اطلاع از قیمت های ما و همچنین مشاوره با کارشناسان و متخصصان ما می توانید با ما تماس گرفته و از امکانات ما در سراسر ایران با مناسبت ترین قیمت بهره مند شوید.

مزدا، شرکت سهامی خاص ماتسودا که با نام تجاری مزدا شناخته شده است یک شرکت خودرو‌سازی می باشد که دفتر مرکزی آن در شهر هیروشیما در کشور ژاپن واقع شده است. شرکت خودروسازی مزدا در سال ۲۰۰۶ حدود یک میلیون و دویست و پنجاه هزار خودرو‌ تولید کرده ‌است که در کشورهای مختلف جهان آن‌ها را به فروش رسانده است.

ساخت سوئیچ مزدا

شرکت مزدا تحت عنوان سازنده ابزار و ماشین آلات در سال ۱۹۲۰ بنیان گذاری شد و از سال ۱۹۳۱ به ساخت خودرو نیز مشغول شد. شرکت مزدا در طول جنگ جهانی دوم برای ارتش ژاپن تولید اسلحه و جنگ‌افزار کرد. اولین خودرو‌ دارای چهار چرخ شرکت مزدا با نام مزدا 360 در سال ۱۹۶۰ روانه بازار گردید. مزدا انژکتور دو گابن از سال ۱۳۸۶ به بازار ایران ارائه شد.

ساخت ریموت مزدا

خودرو‌های سواری و وانت‌های مزدا از دهه هفتاد میلادی وارد ایران شدند. گروه بهمن از سال ۱۳۳۸ به مونتاژ وانت سه چرخ مزدا با ظرفیت ۲۰۰ کیلوگرم و بعد از آن از سال ۱۳۵۰ به تولید و مونتاژ انواع وانت‌های مزدا شامل مدل‌های ۱۰۰۰ و مدل ۱۶۰۰ مشغول شده است. شرکت خودروسازی مزدا از آن زمان (با نام‌های شرکت خودرو‌سازی مزدا و ایران وانت) به مونتاژ خودرو‌های مزدا ادامه داده و از سال ۱۳۷۸ سواری مزدا۳۲۳F و ۳۲۳SL را تولید کرد. پس از آن با عرضه سواری مزداFL ۳۲۳ تا سال ۱۳۸۶ در پنج تیپ و با موتور ۱۶۰۰ سی‌سی موفق شد فروش خود را گسترش بدهد و خط مونتاژ سواری محبوب مزدا۳ با موتور ۲۰۰۰ سی سی را از شرکت ژاپنی گرفته و آن را در سه تیپ عرضه نماید.

مرکز نگین ریموت در زمینه ساخت کلیه سوئیچ و ریموت انواع مدل خودرو از جمله بنز – هیوندا – بی ام و – کیا – پورشه و … خدمات ساخت سوئیچ – ساخت ریموت – ساخت سوئیچ یدک – تعمیر ریموت – تعویض قاب و باتری – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی ریموت و برداشتن کد ریموت های قدیمی – تعریف ریموت جدید برای خودرو – کپی کلید و ریموت و … ارائه می دهد. این مرکز دارای 3 شعبه در در غرب تهران (مرزداران) و شمال تهران (آجودانیه ) و شمال غربی تهران منطقه سعاد آباد می باشد.
این مرکز دارای شعبات سیار در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، زعفرانیه ، تجریش ، آجودانیه ، اقدسیه ، ولنجک و … در شمال – بلوار فردوس ، جنت آباد ، شهران ، تهرانسر ، مرزداران ، تهرانسر ، چیتگر ، شهرزیبا در غرب تهران – تهرانپارس ، نارمک ، نظام آباد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حشمتیه ، شمس آباد و … در شرق تهران – خزانه ، نازی آباد ، یاخچی آباد ، خانی آباد ،شوش ، مولوی ، افسریه و … در جنوب تهران می باشد تا خدمات رسانی به شما مشتریان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.


شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

© Copyright 2022
همین حالا با ما تماس بگیرید