سوئیچ و ریموت ولوو

ولوو از تولیدکنندگان معتبر ساخت خودرو است که محصولات آن از جمله در ایران طرفداران زیادی دارد. مانند تولیدات سایر خودروسازهای مطرح در جهان، یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های این خودرو سوئیچ یا ریموت‌های کنترل از راه دور این خودروها است که در انواع مختلف و قابلیت‌ها و آپشن‌های گوناگونی عرضه می‌شود. مدل‌های مختلف سوئیچ ولوو در انواع سه دکمه، چهار دکمه و کِی لِس (بدون کلید) قابل طبقه‌بندی است. امکان بازطراحی یا پروگرام کردن سوئیچ‌های جایگزین سوئیچ‌های ولوو در صورت گم شدن، به سرقت رفتن، از کار افتادن و… فراهم است و با انجام این مسئله توسط شرکت‌های خدماتی مختلف از جمله نگین ریموت به‌صورت اصولی، برخی از مشکلات ایمنی و استفاده از این خودروها از هر سری و مدلی برطرف می‌شود.

ساخت سوئیچ ولوو و ساخت ریموت ولوو از جمله تخصصی ترین خدمات مرکز تخصصی ما می باشد. ما می توانیم با کیفیت ترین خدمات سوئیچ ولوو از جمله XC90 را با حضور متخصصین خود در کمترین زمان در اختیار شما قرار دهیم.

سوئیچ یدک ولوو
سوئیچ ولوو
ساخت سوئیچ ولوو

خدمات تخصصی ریموت ولوو

داشتن مهارت و تجربه در هر زمینه کاری بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که تعمیرات و هزینه های نگهداری خودرو ها بسیار بالا می باشد .  بنابراین بهترین روش برای صرف هزینه و زمان کمتر و همینطور امنیت بیشتر برای شما و خودروی ولوو شما استفاده از نیروی متخصص و متبحر است. شما در هر زمینه ای از جمله ساخت سوئیچ ولوو و ساخت ریموت ولوو نیاز به افراد متخصص در این زمینه خواهید داشت.

شما برای اینکه نتیجه دلخواه خود را بدست آورید باید برای ساخت سوئیچ و ریموت خود به مراکزی مراجعه نمایید که دارای نیروهای با دانش و تجربه کافی در این زمینه و همینطور دارای امکانات به روز در رابطه با خودروهای هوشمند و لوکس امروزی باشد.

  • متخصص در باز کردن درب ولوو در محل با رویت کردن مدارک شناسایی اتومبیل
  • ساخت ریموت ولوو XC90 و کددهی ریموت
  • ساخت کلید ولوو در صورت گم شدن و یدکی با دستگاه تمام اتوماتیک
  • پاک کردن کد خطای ولوو با دستگاه دیاگ مخصوص
  • تعویض قاب جدید ولوو و نیز باطری ریموت
  • ساخت ریموت گمشده ولوو XC90
  • ساخت ریموت ولوو
  • کددهی ریموت کلیدی و کی لس ولوو
  • ساخت و تراش کلید ولوو XC90
  • غیرفعال سازی ریموت های گمشده ولوو
  • ساخت کلید و سوئیچ یدک ولوو
  • کپی کلید و ریموت ولوو XC90

پروگرام و تعمیر ریموت ولوو

ممکن است سوئیچ شما در اثر برخی از حادثه ها از جمله شکستن ، افتادن در آب و یا … خراب شود و یا در اثر حادثه گم شده و یا دزدیده شود.  شما می توانید برای دسترسی به سوئیچ و ریموت ولوو خود با مرکز نگین ریموت تماس بگیرید.

متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر شما را از جمله ساخت سوئیچ یدک یا ساخت ریموت ولوو – تراش تیغه کلید ، باز کردن درب خودرو و …را با بالاترین کیفیت با بهترین و به روز ترین ابزار به شما ارائه دهند. اگر ریموت ولوو شما دچار مشکل شده باشد و به درستی یا اینکه اصلا عمل نمی کند، با مراجعه به مرکز تخصصی مراحل رفع مشکل انجام میشود. در پروگرام کردن خودروی ولوو ابتدا باید کلید ولوو کد خورده یا به اصطلاحی کلید اصلی به وسیله دستگاه مخصوص کپی شود.

با استفاده از آنها و به بواسطه دستگاه های مدرن کد دهی جدیدی بر روی ریموت صورت میگیرد و ریموت از نو برای شما کار میکند. پروگرام کردن به دلیل امنیت ولوو کار راحتی نیست و نیاز به افراد مجرب دارد، به همین دلیل توصیه میشود به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

*** اگر نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت ولوو دارید، می توانید با مرکز تخصصی نگین ریموت تماس بگیرید. متخصصین ما به شما خدمات مورد نیاز را ارائه می کنند. اگر نیاز به باز کردن درب، ساخت سوئیچ یدک و روشن کردن خودرو یا هر مشکل دیگری در این زمینه دارید می توانید با ما در ارتباط باشید***

ریموت و قاب ریموت ولوو

ریموت ولوو دارای انواع متفاوتی می باشد. شما برای سفارش مدل ریموت و قاب ریموت ولوو مورد نظر خود می توانید با مرکز تخصصی ما تماس گرفته و از مشاوره متخصصین متبحر ما در این زمینه بهره مند شوید.

مدل مورد نظر خود را در سایت و اینستاگرام ما مشاهده کرده و سفارش ریموت و قاب ریموت ولوو XC90 خود را ثبت نمایید. تعویض باتری ریموت خودروها برای مالکین از جمله کارهایی است که یادگیری آن خالی از لطف نیست و این امر در رابطه با خودروهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. در اینجا به نحوه‌ی تعویض باتری ریموت کنترل و سوئیچ خودرو ولوو خواهیم پرداخت.
برای تعویض باتری بایستی ابتدا ضامن نگه‌دارنده را که حالتی فنری دارد فشار دهید. سپس تیغه‌ی اضطراری را بیرون بیاورید. حال میتوانید با قرار دادن یک پیچ‌گوشتی کوچک یا یک فازمتر بین کاور و بدنه ریموت به صورت اهرم، درپوش را خارج نمایید.

پیشنهاد می‌شود قبل از اینکه شارژ باتری ریموت به صورت کامل به اتمام برسد و دچار دردسر و اتلاف وقت شوید، حواستان به کم شدن و یا ضعف باتری باشد و در فرصتی مناسب برای تعویض باتری اقدام نمایید. در صورت ضعف باتری ریموت، پشت آمپر خودرو اِروری مبتنی بر کمبود انرژی باتری نشان داده خواهد شد که توصیه می‌گردد به محض دیدن آن باتری را تعویض کنید.

پاک کردن ریموت گمشده

در صورت گم شدن یا به سرقت رفتن ریموت کنترل خود، انجام عمل پاک کردن سوئیچ یا ریموت کنترل اولین و تنها فکری است که بایستی هر چه سریع‌تر آن را عملی کنید. با انجام این کار رایانه‌ اتومبیل شما سریعا از دسترس خارج شده و خطر بروز هرگونه خطر امنیتی برای خودروی شما را از بین خواهد برد و آسودگی خاطر را به شما هدیه خواهد کرد‌.

این کار و سایر خدمات این چنینی جهت حفاظت از خودروی شما و همچنین رفع مشکلات احتمالی از جمله خدمات مربوط به ریموت کلیس ولوو می‌باشد.   بهترین راهی که شما برای دریافت خدمات سوئیچ و ریموت دارید مراجعه به مراکز معتبر در این زمینه با تجهیزات مدرن و به روز می باشد.

تعریف ریموت ولوو

اگر ماشین خود را تعویض کردید و یا یک ریموت یدک ولوو خام برای شما مانده، به دریافت خدمات تعریف ریموت ولوو نیازمندید. به طور جدی توصیه می شود که اگر ماشین ولوو خود را از فرد دیگری خریداری کرده‌اید، ابتدا کلید ولوو را خام کرده و سپس با کمک خدمات تعریف و کددهی ریموت ولوو کد جدیدی برای ریموت خود تعریف کنید.

تصور غلطی که در بین اکثر مردم وجود دارد این است که ریموت همه مدل‌های ولوو شبیه به یکدیگرند. برخلاف شباهت ظاهری ریموت انواع مدل‌های مختلف ولوو ، از لحاظ ساختاری شباهتی با هم ندارند. هر سوئیچ کد مخصوص به خود را دارد و این کد مختص به اوست. در مورد نوع سیستم ضد سرقتی هر مدل نیز این تفاوت وجود دارد و به این دلیل است که ریموت هیچ دو مدل شبیه به هم نیست.

کی لس استارتر

در خودروهای کی لس با استارت بدون کلید، از خودروهایی است که جذابیت زیادی و نیز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر خودروی شما قابلیت نصب کی لس را ندارد، متخصصین در مراکز معتبر آماده ارائه خدمات به شما مردم خوب و محترم هستند و از نظر فنی آماده هستند تا در خودروی شما بخشی را برای نصب کس لس آماده کنند. 
 کی لی استارتر ولوو نیز یک ریموت است که به کمک دزدگیر خودروی شما می آید و نیز در دستگاه کی لس استارتر یک سری امواج هستند که به صورت بی سیم است و این امواج از طریق یک گیرنده از خودروی شما دریافت شده است و هنگامی که به خودروتان نزدیک می‌شوید سریعا حس می‌کند و چراغ هایش روشن شده است.
این در واقع نشان دهنده کی لس استارتر است. بزرگترین عیبی که سیستم های کی لس دارند این است که اگر سارقان بتوانند سیگنال ریموت خودرو را بیابند، به راحتی و خیلی سریع و آسان می‌توانند درب های خودرو را باز کرده و خودروی شما را به سرقت ببرند. همین موضوعات است که امنیت خودروی شما را به خطر می‌اندازد. 

کلید ضد سرقت ولوو

 شما خیلی باید مراقب ریموت و سوئیچ ولوو XC90 خود باشید تا کسی نتواند سیگنال آن را پیدا کند تا بتواند به راحتی خودرو را به سرقت ببرد و شما را به دردسر اندازد. خودروهای کی لس به امنیت و ایمنی بالا و ضد سرقت بودن معروف هستند و شرکت خودرو سازی ولوو با ساخت و تولید خودروهای مدرن و امروزی توانست که توجه خیلی از افراد را به خودجلب کند و استقبال بی نظیری از خودروهای ولوو از جانب مردم در تمامی کشورها شده است.

به همین دلیل از هر شخصی که برای خرید خودروی ولوو اقدام کرده است، در مورد این خودرو سوال کنید در ابتدا مدرن بودن و شیک بودن آن را بیان می‌کند و بعد از ایمنی خودرو و نیز ضد سرقت بودن آن تعریف می‌کند و نیز خودرو ولوو کاربردهای مثبت زیادی را دارا است.  

ساخت کلید یدک ولوو

با توجه به مشغله های متعددی که این روزها برای همه ما وجود دارد گم کردن یا مفقودی سوئیچ امری طبیعی عادی می باشد. ولی اگر چنین اتفاقی برای شما بیفتند و شما ریموت یا سوئیچ ولوو خودرا گم کنید باید در اولین اقدام به منظور دریافت خدمات سوئیچ ولوو به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید.

این مراکز تمام اقداماتی را که در خصوص مفقود شدن و خدمات سوئیچ ولوو می باشد به شما ارائه می نمایند. مجوعه تخصصی نگین ریموت جدا از اینکه ریموت را برای شما می سازد، با استفاده از تجهیزات پیشرفته کد سوییچ ولوو شما را نیز انجام تغییر می دهد. اگر ریموت ولوو قبلی شما را شخصی دزدیده باشند یا به سرقت رفته و بخواهد خودروی شما را سرقت کند دیگر چنین امکانی وجود ندارد و این موضوع امکان پذیر نمی باشد.

هنگامی که خودرویی جدید را خریداری مینمایید معمولا برای آن سوئیچ یدکی موجود نمیباشد. شما میبایست با مراجعه به مراکزمعتبر برای خودروی خود همانند ولوو، سوئیچ یدکی تهیه نمایید چرا که امکان دارد مواقعی پیش آید که سوئیچ خود را گم کرده باشید یا اینکه در درون خودرو مانده و درب ها به طور خودکار قفل شده باشند. پس همیشه داشتن سوئیچ یدک میتواند گره گشای مواقع این چنینی شما باشد.

در واقع سوئیچ یدک یکی از مهم ترین لوازم برای خودرو شما می باشد تا در صورتی که به هر دلیلی و اتفاقی ریموت ولوو خود را از دست دادید بتوانید از آن استفاده کنید.

کددهی سوئیچ ولوو

برای اینکه از مشکلاتی که هنگام گم شدن سوئیچ خودرو  رخ میدهد در امان بمانید بهترین کار، سفارش ساخت کلید دیگر از همان سوئیچ اصلی است. اما از آنجایی که امروزه خودروهای لوکس همچون ولوو با پیچیدگی خاصی کددهی میشوند پس باید که از مراکز تخصصی و مجرب برای ساخت سوئیچ ولوو بهره ببرید چرا که در غیر این صورت میتواند منجر به اتفاقات سرسام آوری شود.

مراجعه به مراکز تخصصی در این زمینه موجب می شود تا خدمات مورد نظر شما در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار گیرد. در صورتی که به مراکزی که دارای تخصصی در این زمینه نیستند مراجعه نمایید علاوه بر اینکه زمان خود را هدر داده و امنیت خودرو خود را به خطر انداخته اید ، هزینه بیشتری نیز باید پرداخت کنید.

به دلیل اینکه اگر فردی خدمات را به درستی به شما ارائه نکند و کددهی به درستی صورت نگیرد شما نمی توانید از خودرو خود استفاده کنید و علاوه بر اینکه به فردی که تخصصی در این زمینه نداشته باید مبلغی را پرداخت کنید با مشکلی بیشتر با نزد مراکز تخصصی رفته و با هزینه اضافی مشکل خود را رفع نمایید.

مرکز تخصصی نگین ریموت با سال های تجربه در این زمینه و لوازم به روز و مناسب ویژه مدل های مختلف خودرو ولوو از جمله ولوو XC90 توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید. بنابراین علاوه بر تجهیزات خوب و پیشرفته در این بخش نیاز به تجربه،دانش و مهارت کافی نیز می باشد.

باز کردن درب خودرو ولوو

در مواقع نادری پیش می آید که کلید خودرو را گم کرده باشید و یا اینکه کلید را در درون خودرو ولوو جا گذاشته و درب خودرو قفل شده باشد در اینگونه موارد باید با مرکز تخصصی ارتباط برقرار نموده تا آنها  با مراجعه به محل شما مشکل پیش آمده را رفع نمایند، چرا که این امر کاملا تخصصی میباشد و هر گونه اقدامی غیر از این موجب خسارتی بر دستان شما میشود.
برای این کار افراد متخصص در این زمینه در محل شما حاضر شده و با دیدن مدارک شما که صاحب اصلی خودرو هستید ، با لوازم مخصوص اقدام به باز کردن درب خودرو شما می نمایند.

ریموت کیلس ولوو

کیلس استارتر ولوو نیز یک ریموت است که به کمک دزدگیر خودروی شما می آید و نیز در دستگاه کیلس استارتر یکسری امواج هستند که به صورت بی سیم است و این امواج از طریق یک گیرنده از خودروی شما دریافت شده است و هنگامی که به خودرویتان نزدیک می‌شود سریعاً حس می‌کند و چراغ هایش روشن می‌شود این در واقع نشان‌ دهنده کیلس استارتر است.

اضافه کردن ریموت جدید

 برای خیلی ها پیش آمده که کلید خودروی خود را گم کرده و یا آن را داخل خودرو جا گذاشته باشیم . در این حالت تنها راه ورود به خودرو شکستن یکی از شیشه ها و یا استفاده از افراد متخصص جهت باز نمودن درب خودرو می باشد. شما می توانید با استفاده از خدمات مراکز معتبر درب خودرو خود را باز کرده و خدماتی که به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار می گیرد.

سوئیچ کی لس XC90

یکی از اتفاقات رایج در زمینه خودروهای مدل بالا و مدرن امروزی گم شدن سوئیچ و ریموت خودرو است که خیلی با این اتفاقات رو به رو می‌شویم. به دلیل سیستم ایموبلایزر در خودروها و ساخت سوئیچ کد دار توسط افراد متخصص و کار بلد و زبده با دستگاههای پیشرفته و مخصوص انجام شده است.
در خوردوهای امروزی گم شدن کلید و کی لس مشکلات بزرگی ایجاد کرده است به طوری که در اکثر موارد برای باز کردن درب خودرو، افرادی اقدام به حمل خودرو می‌کنند. شما با استفاده از سرویس دهی و ساخت سوئیچ کد دار در محل می‌توان با ارسال مدل خودرو و سال ساخت خودرو از امکانات مراکز بهره مند شوید.  
بعضی افراد در این مواقع از افراد متفرقه برای حل مشکلات خود کمک می‌گیرند که این کار عواقب خطرناکی را به دنبال خواهد داشت. همچنین نه تنها مشکلشان حل نخواهد شد بلکه دردسری را برای خود به وجود می آورند. در مراکز خدمات خودرو ولوو نیز برای ساختن سوئیچ کد دار و کی لس، ارائه مدارک نیز برای هویت مالک خودرو الزامی است تا امکان هر گونه سو استفاده رخ ندهد و اتفاق نیفتد.

ساخت ریموت ولوو
ریموت ولوو
پروگرام ریموت ولوو

سوئیچ و ریموت انواع خودرو ولوو

سوئیچ یدک XC90

شکستن، خراب شدن، در آب افتادن ریموت، مخدوشی، گم شدن و یا مفقودی سوئیچ خودرو ولوو از جمله حوادث یا مشکلاتی است که احتمال وقوع آنها برای هر یک از ما ممکن است.

در چنین مواقعی یا شرایط مشابه آن مطمئن ترین راه یافتن یک مرکز معتبر با متخصصانی آگاه و به روز و مراجعه به آن است. تاکید میکنیم که به روز بودن دانش، تخصص و مهارت‌های اعضای مجموعه بسیار قابل اهمیت است.
به این دلیل که سوئیچ‌های نسل مدرن اتومبیل ‌های خودروسازی شرکت ولوو پیشرفت قابل توجه‌ای داشته اند و درپی آن نیز طبعا طراحی و ساخت این ریموت کنترل ها و همچنین تنوع زیاد میان آنها، امر تعمیر، تعویض و یا ساخت مجدد سوئیچ های این دسته از خودروها را دچار پیچیدگی و دشواری بخصوصی نموده است.

خدمات ریموت XC90

یکی از کارهای تخصصی که برای امنیت خودروی ولوو انجام می دهند و بسیار مهم است ، ساخت سوئیچ ولوو می باشد. خودروهای کیلس با استارت بدون کلید جز خودروهایی است که جذابیت زیادی دارند. در صورتی که سوئیچ و ریموت خودرو ولوو شما دچار هرگونه مشکلی شده است و نیاز به تراش تیغه ، کپی ریموت ، ساخت سوئیچ یدک ، تعریف و پروگرام ریموت و … دارد شما می توانید از خدمات مرکز تخصصی مهربانی استفاده کنید.
هنگامی که خودرویی جدید را خریداری مینمایید معمولا برای آن سوئیچ یدکی موجود نمیباشد وشما میبایست با مراجعه به مراکزمعتبر برای خودروی خود همانند ولوو، سوئیچ یدکی تهیه نمایید. چرا که امکان دارد مواقعی پیش آید که سوئیچ خود را گم کرده باشید یا اینکه در درون خودرو مانده و درب ها به طور خودکار قفل شده باشند پس همیشه داشتن سوئیچ یدک میتواند گره گشای مواقع این چنینی شما باشد.

معرفی مدل ولوو Xc90

این مدل زیبای شاسی بلند ولوو در سال 2015 طراحی شد. موتور آن 4 سیلندر و 16 سوپایه است و قدرت موتور آن به 316 اسب بخار در 5700 دور دردقیقه میرسد. که بواسطه آن و البته با احتساب وزن خودرو که 2025 کیلوگرم است شتاب خودرو طی 6.9 ثانیه از 0 تا 100 میرسد.
حداکثر سرعت ولوو  Xc 90، 230 کیلومتر بر ساعت است. درون این مدل از ولوو مانیتور رنگی با قابلیت لمسی قرار داده شده است ، اینها تنها بخشی کوچکی از اطلاعات و تجهیزات به کار گرفته شده در آن میباشد.

قیمت ساخت سوئیچ ولوو

مدل های مختلفی از سوئیچ و ریموت ولوو موجود می باشد و از آنجایی که قیمتها بر اساس مدل خودرو و سوئیچ ولوو متفاوت است و همچنین خدمات متفاوتی برای آن نیاز است. قیمت ها نیز متغیر است. در صورت نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

معرفی خودرو ولوو

ولوو شرکتی سوئدی میباشد که خودروهای سنگین مانند اتوبوس و کامیون تولید میکند . البته جالب است بدانید که بخش قسمت خودروهای سبک خود را تحت عنوان ولوو کارز در سال 1999 به شرکت آمریکایی فورد فروخت که آنها هم پس از گذشت یک دهه آن را به شرکت چینی جیلی فروختند. تا به امروز خودروی ولوو انواع مدل های مختلفی نظیر ، سی 30 ، سی 70 ، ایکس سی 60 ، ایکس سی 90 و وی 40 را تولید نموده است.

تماس با مرکز نگین ریموت

مرکز نگین ریموت در زمینه ساخت کلیه سوئیچ و ریموت انواع مدل خودرو خدمات در زمینه سوئیچ و ریموت ارائه می کند. مرکز نگین ریموت در زمینه ساخت کلیه سوئیچ و ریموت انواع مدل خودرو از جمله بنز – هیوندا – بی ام و – کیا – پورشه و … خدمات ساخت سوئیچ – ساخت ریموت – ساخت سوئیچ یدک – تعمیر ریموت – تعویض قاب و باتری – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی ریموت و برداشتن کد ریموت های قدیمی – تعریف ریموت جدید برای خودرو – کپی کلید و ریموت و … ارائه می دهد. این مرکز دارای 3 شعبه در در غرب تهران (مرزداران) و شمال تهران (آجودانیه ) و شمال غربی تهران منطقه سعاد آباد می باشد.

این مرکز دارای شعبات سیار در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، زعفرانیه ، تجریش ، آجودانیه ، اقدسیه ، ولنجک و … در شمال – بلوار فردوس ، جنت آباد ، شهران ، تهرانسر ، مرزداران ، تهرانسر ، چیتگر ، شهرزیبا در غرب تهران – تهرانپارس ، نارمک ، نظام آباد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حشمتیه ، شمس آباد و … در شرق تهران – خزانه ، نازی آباد ، یاخچی آباد ، خانی آباد ،شوش ، مولوی ، افسریه و … در جنوب تهران می باشد تا خدمات رسانی به شما مشتریان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

خدمات مرکز نگین ریموت برای چه خودروهایی انجام می شود؟

این خدمات ویژه تمامی خودرو ها از جمله بنز ، بی ام و ، کیا ، هیوندا ، پورشه ، ولوو و … انجام می شود.

در چه شهرهایی این خدمات انجام می شود؟

خدمات ما در شهر تهران قابل ارائه می باشد و بنا به شرایط خاصی در شهرهای دیگر نیز انجام می شود.

چه خدماتی در نگین ریموت ارائه می شود؟

ساخت سوئیچ ، پروگرام و کددهی ریموت – تعریف ریموت – تعمیر ریموت – تعویض باتری و قاب ریموت – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – کپی ریموت – خام نمودن کلید

قیمت خدمات سوئیچ و ریموت ماشین چقدر است؟

خدمات سوئیچ و ریموت بنا بر مدل خودرو و همینطور خدمات مورد نیاز متغیر می باشد شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها با شماره 22297397 تماس بگیرید.

© Copyright 2022
همین حالا با ما تماس بگیرید