نگین ریموت مرکز تخصصی ساخت سوئیچ رنو و ساخت ریموت رنو با در اختیار داشتن تکنولوژی به روز در زمینه تمامی مدل های رنو می تواند قفل خراب شده و گم شده خودرو شما را کپی کند و به شما تحویل دهد. سال ها تجربه ما در این زمینه توانسته است با رضایت مشتریان ما برای ساخت سوئیچ رنو و ساخت ریموت رنو با کیفیت همراه باشد.

ساخت سوئیچ رنو
ساخت سوئیچ رنو
ساخت ریموت رنو
ساخت ریموت رنو
سوئیچ رنو
سوئیچ رنو

رنو یکی از بهترین و مطرح ترین شرکت ها در زمینه خودروسازی می باشد. در ایران یکی از محبوبترین خودروهای رنو است. در حال حاضر دو مدل تالیسمان و کولئوس با بیشترین استقبال مواجه شده که البته مدل ساندرو هم مورد توجه مردم می باشد.

  • رنو سیمبل
  • رنو داستر
  • رنو کولیوس
  • رنو فلوئنس
  • رنو ساندرو
  • رنو کپچر
  • رنو اسکالا
  • رنو تندر ( ال 90 )

داشتن مهارت و تجربه در هر زمینه کاری بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که تعمیرات و هزینه های نگهداری خودرو ها بسیار بالا می باشد بنابراین بهترین روش برای صرف هزینه کمتر و زمان کمتر و همینطور امنیت بیشتر برای شما و خودروی رنو شما، استفاده از نیروی متخصص و متبحر در هر زمینه ای از جمله ساخت سوئیچ رنو و ساخت ریموت رنو می باشد. شما برای اینکه نتیجه دلخواه خود را بدست آورید باید برای ساخت سوئیچ و ریموت خود به مراکزی مراجعه نمایید که دارای نیروهای با دانش و تجربه کافی در این زمینه و همینطور دارای امکانات به روز در رابطه با خودروهای هوشمند و لوکس امروزی باشد.

برای اطلاع از قیمت های ما و همچنین مشاوره با کارشناسان و متخصصان ما می توانید با ما تماس گرفته و از امکانات ما در سراسر ایران با مناسبت ترین قیمت بهره مند شوید.

  • ساخت سوئیچ رنو و کددهی انواع مدل های رنو
  • سوئیچ یدک انواع رنو
  •  ریموت یدک انواع رنو
  • کپی ریموت رنو
  • و سوئیچ یدک رنو
  • ساخت سوئیچ گم شده رنو بدون نیاز به خود خودرو و یا در محل
  • ساخت کلید و کددهی ریموت
  • مگان- کپچر- ساندرو-سفران – داستر – اسکالا – کولیوس – تالیسمان – فلوئنس- لتیتیود – سیمبل – استپ وی
  • ساخت سوئیچ رنو انواع مدل های رنو، ساخت ریموت خودرو رنو
  • کددهی ریموت انواع خودرو ساخت
  • سوئیچ یدک انواع رنو و ریموت یدک انواع رنو

سوئیچ و ریموت رنو دارای مدل های مختلفی می باشد و از آنجایی که قیمتها بر اساس مدل خودرو و سوئیچ رنو متفاوت است و همچنین خدمات متفاوتی برای آن نیاز است. قیمت ها نیز متغیر است. در صورت نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

سوئیچ و ریموت رنو شما ممکن است در اثر برخی از حادثه ها از جمله شکستن ، افتادن در آب و یا … خراب شود و یا در اثر حادثه گم شده و یا دزدیده شود.  شما می توانید برای دسترسی به سوئیچ و ریموت رنو خود با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر شما را از جمله ساخت سوئیچ یدک یا ساخت ریموت رنو – تراش تیغه کلید ، باز کردن درب خودرو و …را با بالاترین کیفیت با بهترین و به روز ترین ابزار به شما ارائه دهند.

ساخت سوئیچ رنو نیاز به تخصص زیاد و همچنین تجربه دارد و در کنار این مسائل وجود وسایل کاربردی و پیشرفته نیز بسیار مهم است. با توجه به اهمیتی که ریموت کنترل و سوئیچ ماشین دارد، برای کددهی و سفارش ساخت ریموت و سوئیچ باید به مرکزی مراجعه کرد که خدماتی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می کند.
بدون وجود سوئیچ و ریموت هیچ استفاده ای نمی توان از خودرو کردد و حتی نمی توان آن را روشن کرد. بنابراین یکی از مهم ترین لوازم های خودرو سوئیچ آن می باشد.

زمانی که سوئیچ و ریموت رنو شما باید پروگرام شود باید به مراکز تخصصی مراجعه نمایید که تجهیزات و امکانات در این زمینه را در اختیار داشته باشند. برای اینکه سوئیچ و ریموت رنو شما باید کددهی شود و کد داده شده برای اتومبیل شما تعریف شود که انجام این کارها نیاز به تخصص کافی و ابزار پیشرفته دارد.

داشتن مهارت و تجربه در هر زمینه کاری بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که تعمیرات و هزینه های نگهداری خودرو ها بسیار بالا می باشد بنابراین بهترین روش برای صرف هزینه کمتر و زمان کمتر و همینطور امنیت بیشتر برای شما و خودروی رنو شما، استفاده از نیروی متخصص و متبحر در هر زمینه ای از جمله ساخت سوئیچ رنو و ساخت ریموت رنو می باشد.
شما برای اینکه نتیجه دلخواه خود را بدست آورید باید برای ساخت سوئیچ و ریموت خود به مراکزی مراجعه نمایید که دارای نیروهای با دانش و تجربه کافی در این زمینه و همینطور دارای امکانات به روز در رابطه با خودروهای هوشمند و لوکس امروزی باشد.

شرکت رنو در سال ۱۸۷۷ توسط لوئی رنو و برادرانش با نام شرکت برادران رنو با یک سرمایه کوچک  در اطراف پاریس در بیانكو تاسیس کرد. رنو به تولید اتومبیل‌های سواری و تجاری مشغول است و اکنون در نتیجه اتحاد با شرکت اتومبیل سازی نیسان ژاپن بدل به چهارمین شرکت بزرگ اتومبیل سازی جهان شده‌.

این شركت، شروع كار خود را با دو مدل آغاز كرد. مدل اول ‌همان uaiturette معروف‌ و مدل دوم برگرفته از همان مدل اول بود با این تفاوت كه حجم موتور آن از 270 سی‌سی به 450 سی‌سی افزایش پیدا كرده بود.

شركت رنو با شناختی كه از خود ایجاد كرده بود توانست شبكه‌های فروش خود را در سراسر دنیا گسترش دهد و همه روزه به تعداد هواداران خود اضافه كند. سال‌های بعد رنو با ساختن تاكسی برای شهر پاریس از محبوبیت خاصی برخوردار شد و بعدها با همكاری‌هایی كه بین شركت رنو و فورد ایجاد شد شروع به ساخت خودروهای تشریفاتی كرد و تا حدودی نیز موفق شد. رنو برای بهبود بخشیدن به كیفیت ساخت محصولات‌، شروع به ایجاد شركت‌هایی برای تولید قطعات خود كرد كه از جمله آنها می‌توان به شركت SAFE اشاره كرد. از سال 1939 تا 1945 شركت دچار ضعف‌های شدیدی شد. اما سرانجام سال 1945 دولت فرانسه رنو را به یك شركت ملی تبدیل كرد و این بار نیز با نام جدیدdes usine Reanult Rgie Nationale ارائه داد.

رنو با ملی شدن خود توانست گام‌های بزرگ‌تری را در صنعت بردارد. در حال حاضر 109 سال از تاسیس این شركت عظیم می‌گذرد و توانسته با ایجاد روابط همكاری با شركت‌های بزرگ خودروسازی و صنعتی در دنیا، خود را علاوه بر جامعه فرانسوی در جوامع دیگر دنیا نیز مطرح كند و در‌نتیجه از محبوبیت خاصی برخوردار و به یك شاهكار فرانسوی تبدیل شد.

مرکز نگین ریموت در زمینه ساخت کلیه سوئیچ و ریموت انواع مدل خودرو از جمله بنز – هیوندا – بی ام و – کیا – پورشه و … خدمات ساخت سوئیچ – ساخت ریموت – ساخت سوئیچ یدک – تعمیر ریموت – تعویض قاب و باتری – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی ریموت و برداشتن کد ریموت های قدیمی – تعریف ریموت جدید برای خودرو – کپی کلید و ریموت و … ارائه می دهد. این مرکز دارای 3 شعبه در در غرب تهران (مرزداران) و شمال تهران (آجودانیه ) و شمال غربی تهران منطقه سعاد آباد می باشد.
این مرکز دارای شعبات سیار در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، زعفرانیه ، تجریش ، آجودانیه ، اقدسیه ، ولنجک و … در شمال – بلوار فردوس ، جنت آباد ، شهران ، تهرانسر ، مرزداران ، تهرانسر ، چیتگر ، شهرزیبا در غرب تهران – تهرانپارس ، نارمک ، نظام آباد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حشمتیه ، شمس آباد و … در شرق تهران – خزانه ، نازی آباد ، یاخچی آباد ، خانی آباد ،شوش ، مولوی ، افسریه و … در جنوب تهران می باشد تا خدمات رسانی به شما مشتریان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.


شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

© Copyright 2022
همین حالا با ما تماس بگیرید