یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های کیا سوئیچ یا ریموت‌های کنترل از راه دور این خودروها است که در انواع مختلف و قابلیت‌ها و آپشن‌های گوناگونی عرضه می‌شود. مدل‌های مختلف سوئیچ کیا در انواع سه دکمه، چهار دکمه و کِی لِس (بدون کلید) قابل طبقه‌بندی است. امکان بازطراحی یا پروگرام کردن سوئیچ‌های جایگزین سوئیچ‌های کیا در صورت گم شدن، به سرقت رفتن، از کار افتادن و… فراهم است و با انجام این مسئله توسط شرکت‌های خدماتی مختلف از جمله نگین ریموتبه‌صورت اصولی، برخی از مشکلات ایمنی و استفاده از این خودروها از هر سری و مدلی برطرف می‌شود.

ساخت سوئیچ کیا نیاز به مهارت و تجربه داشته و از آنجایی که تعمیرات و هزینه های نگهداری خودرو ها بسیار بالا می باشد. بنابراین بهترین روش برای صرف هزینه و زمان کمتر و همینطور امنیت بیشتر برای خودروی کیا شما، استفاده از نیروی متخصص و متبحر در هر زمینه ای لازم می باشد. شما برای اینکه نتیجه دلخواه خود را بدست آورید، باید برای ساخت سوئیچ و ریموت خود به مراکزی مراجعه نمایید که دارای نیروهای با دانش و تجربه کافی در این زمینه باشند. همینطور دارای امکانات به روز در رابطه با خودروهای هوشمند و لوکس امروزی باشد.

خدمات سوئیچ و ریموت کیا

از آنجایی که تعمیرات و هزینه های نگهداری خودرو ها بسیار بالا می باشد.  بنابراین بهترین روش برای صرف هزینه و زمان کمتر و امنیت بیشتر برای شما و خودروی شما، مراجعه به نیروی متخصص می باشد. این نیرو ها در هر زمینه ای از جمله ساخت سوئیچ و ریموت کیا دارای سابقه و لوازم مناسب می باشند.
خدمات ویژه خودرو کیا شامل:

  1. تراش تیغه کلید
  2. ساخت و پروگرام سوئیچ و ریموت
  3. باز کردن درب خودرو
  4. ساخت اسمارت کی و کلید های هوشمند
  5. تعریف ریموت
  6. تعمیر سوئیچ و ریموت
  7. کپی انواع مدل سوئیچ کیا
  8. کددهی سوئیچ و ریموت
  9. ساخت کلید یدک و اصلی
  10. پاک کردن کد کلید و ریموت مفقود شده کیا

*** اگر نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت کیا دارید، می توانید با مرکز تخصصی نگین ریموت تماس بگیرید. متخصصین ما به شما خدمات مورد نیاز را ارائه می کنند. اگر نیاز به باز کردن درب، ساخت سوئیچ یدک و روشن کردن خودرو یا هر مشکل دیگری در این زمینه دارید می توانید با ما در ارتباط باشید***

تعمیر سوئیچ و ریموت کیا

برای تعمیر سوئیچ کیا، ابتدا باید مشکلی که در سوئیچ وجود دارد را تشخیص دهید. بعضی از مشکلات رایج در سوئیچ‌های کیا شامل قطع شدن اتصالات، خراب شدن قطعات داخلی، خراب شدن کلیدها، و مشکلات نرم‌افزاری می‌باشد.

اگر سوئیچ شما دارای مشکلات سخت افزاری است، بهترین راه حل این است که آن را به یک تعمیرکار مجرب ببرید تا مشکل را تشخیص دهد و تعمیر کند. در صورتی که سوئیچ شما دارای مشکلات نرم‌افزاری است، می‌توانید سعی کنید آن را با ریست فکتوری به حالت اولیه بازگردانید. برای این منظور باید دکمه‌هایی که برای ریست سوئیچ وجود دارد را به ترتیب مشخص شده فشار داده و صبر کنید تا سوئیچ به حالت اولیه باز گردد.

در هر صورت، برای تعمیر سوئیچ کیا بهتر است به یک نمایندگی یا مرکز خدماتی کیا مراجعه کنید تا مشکل شما را بررسی کنند و راه حل مناسب را برای آن ارائه دهند.

تعویض و تعمیر قاب ریموت

برای تعویض و تعمیر قاب ریموت کیا، ابتدا باید قاب ریموت خود را با یک قاب جدید جایگزین کنید. برای این منظور، شما می‌توانید قاب ریموت جدید را تهیه کرده و با استفاده از ابزارهای مناسب، قاب ریموت قدیمی را با قاب جدید جایگزین کنید.

اگر قاب ریموت شما خراب است و نیاز به تعمیر دارد، ممکن است بتوانید آن را تعمیر کنید. ابتدا باید قاب ریموت را باز کرده و مشکل را تشخیص دهید. مشکلات رایج در قاب ریموت شامل خرابی قطعات داخلی، شکستن قاب، یا خرابی قطعات الکترونیکی می‌باشد.

در صورتی که می‌خواهید قاب ریموت را تعمیر کنید، باید دارای ابزارهای لازم برای تعمیر قطعات الکترونیکی و قاب باشید. در غیر این صورت، بهتر است به یک نمایندگی یا مرکز خدماتی کیا مراجعه کنید تا مشکل را بررسی کنند و راه حل مناسب را ارائه دهند.

سوئیچ و ریموت انواع خودرو کیا

ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای کیا به صورت دستی ممکن است بسیار پیچیده باشد و نیاز به داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه الکترونیک و تعمیرات داشته باشد. برای ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای کیا، ابتدا باید قطعات الکترونیکی و مکانیکی مورد نیاز را تهیه کرده و سپس با استفاده از ابزارهای مناسب، سوئیچ و ریموت خودرو خود را ساخته و نصب کنید.

اما بهترین راه حل برای تهیه سوئیچ و ریموت خودرو کیا، این است که به یک نمایندگی یا مرکز خدماتی کیا مراجعه کنید. در این مرکز خدماتی، تعدادی از سوئیچ‌ها و ریموت‌های خودروهای کیا موجود هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. در صورتی که سوئیچ یا ریموت مورد نظر شما در این مرکز خدماتی موجود نباشد، آنها می‌توانند سوئیچ یا ریموت مورد نیاز را برای شما سفارش دهند و پس از تحویل آن به شما، به صورت حرفه‌ای سوئیچ و ریموت را برای شما نصب کنند.

در هر صورت، بهترین راه حل برای ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای کیا این است که به یک نمایندگی یا مرکز خدماتی کیا مراجعه کنید و از آنها درخواست کمک برای تهیه و نصب سوئیچ و ریموت خودرو خود را بکنید.

ساخت سوئیچ کیا اسپورتیج

نگین ریموت کلیه خدمات برای سوئیچ و ریموت مدل کیا اسپورتیج رو ارائه می کند. از جمله این خدمات می توان به ساخت سوئیچ کیا اسپورتیج ، پروگرام ، کددهی ، خام نمودن ، تراش کلید ، ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت اسپورتیج اشاره کرد.

ساخت سوئیچ کیا کادنزا

کادنزا یکی از مدل های خودرو کیا است که خدمات آن از جمله پروگرام و تعریف ریموت ، کددهی و خام نمودن ریموت ، سوئیچ یدک ، تراش تیغه کلید و ساخت سوئیچ کیا کادنزا و … می باشد.

ساخت سوئیچ کیا سورنتو

سورنتو از جمله خودرو های پرطرفدار کیا است. پروگرام و ساخت سوئیچ ، تعریف و تعمیر ریموت کیا سورنتو در مرکز نگین ریموت برای مشتریان انجام می شود. ساخت سوئیچ سورنتو یکی از تخصصی ترین فعالیت ها می باشد با به روز ترین تجهیزات در این مرکز انجام می شود.

ساخت سوئیچ کیا پیکانتو

از جمله خدماتی که برای کیا پیکانتو انجام می شود می توان به باز کردن درب خودرو ، پروگرام ، ساخت ، تعمیر ، تعریف ، تعویض قاب و باتری سوئیچ و ریموت اشاره کرد. برای ساخت سوئیچ پیکانتو شما می توانید از خدمات مرکز تخصصی ما بهره مند شوید. این خودرو پرطرفدار از سال 2011 تا 2017 تولید شده است.

ساخت سوئیچ کیا موهاوی

خودرو موهاوی از سال 2008 تا 2013 تولید شده است. این خودرو 8 سیلندر یکی از SUV فول سایز این شرکت است. خدمات در زمینه سوئیچ و ریموت ویژه این خودرو در مرکز تخصصی نگین ریموت انجام می شود.

ساخت سوئیچ کیا سراتو

یکی از پرطرفدار ترین مدل های کیا در ایران سراتو می باشد. این خودرو از سال 2010 تا 2013 ، در ابتدا به صورت دنده ای و سپس به صورت اتوماتیک تولید شده است.

ساخت سوئیچ کیا کادنزا

کادنزا از جمله مدل های سدان و فول سایز خودرو سازی کیا می باشد. این خودرو در سال 2010 الی 2016 تولید شد. این خودرو که در ایران محبوبیت زیادی دارد به صورت جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک عرضه شده است.

ساخت سوئیچ کیا سول

این مدل از کیا با نام کیا سول در سال 2008 رونمایی شد و از سال 2009 تا 2021 تولید و در سراسر جهان به فروش می رسد. یکی از خودرو هایی که طرفداران زیادی در ایران دارد کیا سول می باشد.

ساخت سوئیچ کیا اپتیما

اپتیما یکی از مدل های سدان در خودروسازی کیا می باشد. این خودرو از سال 2016 تا 2021 تولید شده و در ایران نیز موجود می باشد. این خودرو را می توان با هیوندا سوناتا مقایسه کرد.

کپی و ساخت کلید یدک کیا

با توجه به مشغله های متعددی که این روزها برای همه ما وجود دارد گم کردن یا مفقودی سوئیچ امری طبیعی عادی می باشد. ولی اگر چنین اتفاقی برای شما بیفتند و شما ریموت یا سوئیچ کیا خودرا گم کنید باید در اولین اقدام به منظور دریافت خدمات سوئیچ کیا به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید. این مراکز تمام اقداماتی را که در خصوص مفقود شدن و خدمات سوئیچ کیا می باشد به شما ارائه می نمایند. مجوعه تخصصی نگین ریموت جدا از اینکه ریموت را برای شما می سازد، با استفاده از تجهیزات پیشرفته کد سوییچ کیا شما را نیز انجام تغییر می دهد. اگر ریموت کیا قبلی شما را شخصی دزدیده باشند یا به سرقت رفته و بخواهد خودروی شما را سرقت کند دیگر چنین امکانی وجود ندارد و این موضوع امکان پذیر نمی باشد.

ساخت سوئیچ کیا نیاز به تخصص زیاد و همچنین تجربه دارد و در کنار این مسائل وجود وسایل کاربردی و پیشرفته نیز بسیار مهم است. با توجه به اهمیتی که ریموت کنترل و سوئیچ ماشین دارد، برای کددهی و سفارش ساخت ریموت و سوئیچ باید به مرکزی مراجعه کرد که خدماتی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می کند.
بدون وجود سوئیچ و ریموت هیچ استفاده ای نمی توان از خودرو کردد و حتی نمی توان آن را روشن کرد. بنابراین یکی از مهم ترین لوازم های خودرو سوئیچ آن می باشد.

ساخت سوئیچ یدک کیا

سوئیچ و ریموت های قدیمی تر کیا از ساختار ساده تری نسبت به سوئیچ و ریموت های امروزی داشته اند. همچنین مراکز خدمات رسانی و یا ساخت ریموت ها بسیار کم تر از الان بود. امروزه با توجه به ساختار ریموت کنترل ، بسیار پیچیده تر شده است و تولید و ساخت ان امریست بسیار تخصصی که در حوزه عمل مراکز تخصصی از جمله نگین ریموت می باشد.

تعریف و پروگرام ریموت کیا

زمانی که سوئیچ و ریموت کیا شما باید پروگرام شود باید به مراکز تخصصی مراجعه نمایید که تجهیزات و امکانات در این زمینه را در اختیار داشته باشند. برای اینکه سوئیچ و ریموت کیا شما باید کددهی شود و کد داده شده برای اتومبیل شما تعریف شود که انجام این کارها نیاز به تخصص کافی و ابزار پیشرفته دارد.

پاک کردن ریموت یا سوئیچ گمشده کیا

در صورت گم شدن یا به سرقت رفتن ریموت کیا خود، انجام عمل پاک کردن سوئیچ یا ریموت کنترل اولین و تنها فکری است که بایستی هر چه سریع‌تر آن را عملی کنید، با انجام این کار رایانه‌ اتومبیل شما سریعا از دسترس خارج شده و خطر بروز هرگونه خطر امنیتی برای خودروی شما را از بین خواهد برد و آسودگی خاطر را به شما هدیه خواهد کرد‌. این کار و سایر خدمات این چنینی جهت حفاظت از خودروی شما و همچنین رفع مشکلات احتمالی از جمله خدمات مربوط به ریموت کلیس کیا می‌باشد.

ساخت سوئیچ یا ریموت یدک کیا

شکستن، خراب شدن، در آب افتادن ریموت، مخدوشی، گم شدن و یا مفقودی سوئیچ خودرو کیا از جمله حوادث یا مشکلاتی است که احتمال وقوع آنها برای هر یک از ما ممکن است. در چنین مواقعی یا شرایط مشابه آن مطمئن ترین راه یافتن یک مرکز معتبر با متخصصانی آگاه و به روز و مراجعه به آن است.
تاکید میکنیم که به روز بودن دانش، تخصص و مهارت‌های اعضای مجموعه بسیار قابل اهمیت است. به این دلیل که سوئیچ‌های نسل مدرن اتومبیل ‌های خودروسازی شرکت کیا پیشرفت قابل توجه‌ای داشته اند و درپی آن نیز طبعا طراحی و ساخت این ریموت کنترل ها و همچنین تنوع زیاد میان آنها، امر تعمیر، تعویض و یا ساخت مجدد سوئیچ های این دسته از خودروها را دچار پیچیدگی و دشواری بخصوصی نموده است.

دلایلی که افراد عادی نمیتوانند اقدام به تعمیر ریموت کیا کنند، عبارتند از:

  1. قیمت سوئیچ کیا، نسبتاً بالاست. پس امکان دارد با کوچکترین دستکاری سوئیچ خودرو کیا ، هزینه سنگینی متحمل شوید.
  2. تعمیرکار برای تعمیر ریموت کیا از ابزارها و دستگاه‌های خاصی استفاده می‌کند که در دسترس هر کسی نیست و کار کردن با این ابزارها تخصص لازم دارد.
  3. در تعریف کلید کیا از تکنولوژی‌ پیشرفته استفاده می شود. امکان این هست که با دستکاری ریموت، امنیت ماشین شما از بین برود.
  4. در صورتیکه نیاز به کددهی ریموت کیا داشته باشید، وجود دستگاه های تخصصی برای کد دهی الزامی است.
  5. ساخت سوییچ کیا با کیفیت پایین و یا خرید سوئیچ کیا تقلبی یکی از دغدغه‌های اجتناب‌ناپذیر تماس با تعمیرکار نامعتبر است.
  6. امکان دارد به دلیل استفاده اشخاص عادی از ابزارهای متفرقه، به سوئیچ خودرو کیا آسیب فیزیکی جدی وارد شود.

تعریف ریموت کیا

در صورتی که ماشین خود را تعویض کردید و یا یک ریموت یدک کیا خام برای شما مانده، به دریافت خدمات تعریف ریموت کیا نیازمندید. به طور جدی توصیه می شود که اگر ماشین کیا خود را از فرد دیگری خریداری کرده‌اید، ابتدا کلید کیا را خام کرده و سپس با کمک خدمات تعریف و کددهی ریموت کیا کد جدیدی برای ریموت خود تعریف کنید.
تصور غلطی که در بین اکثر مردم وجود دارد این است که ریموت همه مدل‌های کیا شبه به یکدیگرند. برخلاف شباهت ظاهری ریموت انواع مدل‌های مختلف کیا ، از لحاظ ساختاری شباهتی با هم ندارند. هر سوئیچ کیا کد مخصوص به خود را دارد و این کد مختص به اوست. در مورد نوع سیستم ضد سرقتی هر مدل نیز این تفاوت وجود دارد و به این دلیل است که ریموت هیچ دو مدل کیا شبیه به هم نیست.

ساخت ریموت و سوئیچ کی لس کیا

یکی از اتفاقات رایج در زمینه خودروهای مدل بالا و مدرن امروزی گم شدن سوئیچ و ریموت خودرو است که خیلی با این اتفاقات رو به رو می‌شویم. به دلیل سیستم ایموبلایزر در خودروها و ساخت سوئیچ کد دار توسط افراد متخصص و کار بلد و زبده با دستگاههای پیشرفته و مخصوص انجام شده است. در خوردوهای امروزی گم شدن کلید و کی لس مشکلات بزرگی ایجاد کرده است به طوری که در اکثر موارد برای باز کردن درب خودرو، افرادی اقدام به حمل خودرو می‌کنند. شما با استفاده از سرویس دهی و ساخت سوئیچ کد دار در محل می‌توان با ارسال مدل خودرو و سال ساخت خودرو از امکانات مراکز بهره مند شوید.
بعضی افراد در این مواقع از افراد متفرقه برای حل مشکلات خود کمک می‌گیرند که این کار عواقب خطرناکی را به دنبال خواهد داشت. همچنین نه تنها مشکلشان حل نخواهد شد بلکه دردسری را برای خود به وجود می آورند. در مراکز خدمات خودرو نیز برای ساختن سوئیچ کد دار و کی لس، ارائه مدارک نیز برای هویت مالک خودرو الزامی است تا امکان هر گونه سو استفاده رخ ندهد و اتفاق نیفتد. در خودروهای کی لس با استارت بدون کلید، از خودروهایی است که جذابیت زیادی و نیز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر کیا خودروی شما قابلیت نصب کی لس را ندارد، متخصصین در مراکز معتبر آماده ارائه خدمات به شما مردم خوب و محترم هستند و از نظر فنی آماده هستند تا در خودروی شما بخشی را برای نصب کس لس آماده کنند.

کی لی استارتر کیا نیز یک ریموت است که به کمک دزدگیر خودروی شما می آید و نیز در دستگاه کی لس استارتر یک سری امواج هستند که به صورت بی سیم است و این امواج از طریق یک گیرنده از خودروی شما دریافت شده است و هنگامی که به خودروتان نزدیک می‌شوید سریعا حس می‌کند و چراغ هایش روشن شده است. این در واقع نشان دهنده کی لس استارتر است. بزرگترین عیبی که سیستم های کی لس دارند این است که اگر سارقان بتوانند سیگنال ریموت خودرو را بیابند، به راحتی و خیلی سریع و آسان می‌توانند درب های خودرو را باز کرده و خودروی شما را به سرقت ببرند. همین موضوعات است که امنیت خودروی شما را به خطر می‌اندازد.
شما خیلی باید مراقب ریموت و سوئیچ کیا خود باشید تا کسی نتواند سیگنال آن را پیدا کند تا بتواند به راحتی خودرو را به سرقت ببرد و شما را به دردسر اندازد. خودروهای کی لس به امنیت و ایمنی بالا و ضد سرقت بودن معروف هستند و شرکت خودرو سازی کیا با ساخت و تولید خودروهای مدرن و امروزی توانست که توجه خیلی از افراد را به خودجلب کند و استقبال بی نظیری از خودروهای کیا از جانب مردم در تمامی کشورها شده است. به همین دلیل از هر شخصی که برای خرید خودروی کیا اقدام کرده است، در مورد این خودرو سوال کنید در ابتدا مدرن بودن و شیک بودن آن را بیان می‌کند و بعد از ایمنی خودرو و نیز ضد سرقت بودن آن تعریف می‌کند و نیز خودرو کیا کاربردهای مثبت زیادی را دارا است.

بازگشایی درب خودرو

ریموت یا سوئیچ خودرو کیا عملا یکی از اصلی ترین و مهم ترین وسیله ای است که می‌شود به داخل خودرو دسترسی داشت که بنا به هر دلیلی اگر ریموت شما گم شده باشد یا خراب شده باشد تقریبا دیگر از خودرو نمی‌توان استفاده کرد و شما بایستی در اسرع وقت و با خونسردی با یکی از نمایندگی های کیا و یا مرکز ساخت سوئیچ و ریموت کیا تماس بگیرید و پس از اینکه مدارک شما روئیت شد توسط مرکز، درب خودرو را باز می‌کنند.
در این مراکز ساخت سوئیچ و ریموت بازسازی می‌شود و همچنین ریموت های کی لس گو پروگرام می‌شوند. ساخت کلید یدک و ریموت در مراکز ساخت ریموت بسیار ساده و بدون اتلاف وقت شما صورت می‌گیرد و حتی اگر قاب ریموت خودروی شما خراب یا شکسته شده باشد می‌توانید در مراکز ساخت ریموت، که اگر قابل تعمیر باشد، تعمیر می‌شود و یا تعویض می‌گردد.
شما نگران پروگرام داخل ریموت نباشید که این مراکز آن را بدرستی برای ریموت خودروی شما پروگرام و برنامه ریزی می‌کنند و چنانچه ریموت شما گم شده یا سرقت شده باشد آن را از طریق دستگاهی به نام دیاگ آن را غیر فعال می‌کنند و آن ریموت دیگر قابل استفاده نمی‌باشد و خودروی شما به ایمنی قبل بر‌می‌گردد.

سوئیچ تقلبی کیا

گروه خودروی کیا در هر زمان و شرایطی یکی از بهترین تولید کننده‌های خودرو در جهان می‌باشد که توانسته در زمینه ساخت کلید یدک و ریموت که بسیار پر ظرافت و حساسی است بسیار موفق باشد. اشخاصی که از برند محصولات شرکت کیا استفاده می‌کنند در صورت گم شدن یا مفقود شدن یا سرقت رفتن سوئیچ یا ریموت خودرو با مراجعه به مراکز معتبر و اصلی ساخت و تولید سوئیچ و ریموت، مشکل خود را حل نمایند. اگر به دلایلی به مراکزی که معتبر نیستند مراجعه شود نه تنها مشکل شما حل نخواهد شد بلکه مشکل شما دو چندان خواهد شد یا باعث شود که در خودروی شما خطاهایی اتفاق بیفتد و خودرو دچار مشکل شود و به قطعه های دیگر خودرو نیز آسیب بزند.
زیرا قطعه ای که در اختیار شما قرار دادند اصلی نبوده و نیز برای خودروی شما خسارات دیگری وارد کرده است و افرادی هستند که در قالب نمایندگی این کار را انجام می‌دهند که به عنوان برند اصلی خود را معرفی می‌کنند ولی در صورتی که اصل و زیر نظر مراکز اصلی ساخت ریموت و سوئیچ یدک نمی‌باشد که با فروش اجناس تقلبی و بی کیفیت امکان دارد که مشکل شما را در آن مقطع و لحظه حل نماید ولی در واقع به دلیل غیر اصل بودن، با بروز اشکالاتی در یک مدت کوتاه برای شما موجب خطاهایی در ریموت خودرو‌تان می‌شود.
پس در صورت بروز مشکل حتما به مراکز معتبر و مجاز ساخت کلید یدک و ریموت که زیر نظر شرکت کیا هستند مراجعه فرمایید که از قطعات اصلی برای تعمیر و تعویض سوئیچ و ریموت کیا شما مورد استفاده است.

اهمیت دستگاه تراش تمام اتومات برای کیا

امروزه اکثر شرکت‌ها و کمپانی‌های تولید کننده خودرو در جهان در صدد به روزترین تکنولوژی در تمامی قسمت‌های خودرو می‌باشند و همانطور که به زیبایی خودروها اهمیت داده می‌شود، آن‌ها دقت و تمرکز بیشتری را نیز در سیستم‌های ضد سرقت و کلیدی نیز به کار می‌برند که ساخت و تولید انواع کلیدهای پیشرفته را علاوه بر اینکه افرادی با دقت و زبده و کارآمد در این سطح انجام می‌دهند، باید توجه کرد که برای این کار باید از دستگاههای تراش تمام اتومات استفاده شود زیرا دقت این دستگاه‌ها بسیار بالا و نیز ظرافت خاصی دارند و می‌توانند این کار را به صورت حرفه‌ای و کامل بسازند و تولید کنند.
اهمیت دستگاه‌های تراش در سیستم کلیدی بسیار مهم است، برای اینکه فرض کنید که یک کمپانی معروف، برایش بسیار ارزشمند است که از نظر ایمنی درب‌ها و سیستم کلیدی بسیار خوب و بدون نقص داشته باشد.

قیمت ساخت سوئیچ کیا

سوئیچ و ریموت کیا دارای مدل های مختلفی می باشد و از آنجایی که قیمتها بر اساس مدل خودرو و سوئیچ کیا متفاوت است و همچنین خدمات متفاوتی برای آن نیاز است. قیمت ها نیز متغیر است. در صورت نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

مرکز تخصصی ما با ساخت سوئیچ و ساخت ریموت و در اختیار داشتن تکنولوژی به روز در زمینه تمامی مدل های کیا می تواند قفل خراب شده و گم شده خودرو شما را کپی کند. خدمات سوئیچ و ریموت در سراسر ایران و بصورت 24 ساعته به شما ارائه می شود. سال ها تجربه ما در این زمینه توانسته است با رضایت مشتریان ما برای ساخت سوئیچ انواع مدل کیا با کیفیت همراه باشد.

برای اطلاع از قیمت های ما و همچنین مشاوره با کارشناسان و متخصصان ما می توانید با ما تماس گرفته و از امکانات ما در سراسر ایران با مناسبت ترین قیمت بهره مند شوید.

تماس با مرکز نگین ریموت

مرکز نگین ریموت در زمینه ساخت کلیه سوئیچ و ریموت انواع مدل خودرو از جمله بنز – هیوندا – بی ام و – کیا – پورشه و … خدمات ساخت سوئیچ – ساخت ریموت – ساخت سوئیچ یدک – تعمیر ریموت – تعویض قاب و باتری – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی ریموت و برداشتن کد ریموت های قدیمی – تعریف ریموت جدید برای خودرو – کپی کلید و ریموت و … ارائه می دهد. این مرکز دارای 3 شعبه در در غرب تهران (مرزداران) و شمال تهران (آجودانیه ) و شمال غربی تهران منطقه سعاد آباد می باشد.

این مرکز دارای شعبات سیار در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، زعفرانیه ، تجریش ، آجودانیه ، اقدسیه ، ولنجک و … در شمال – بلوار فردوس ، جنت آباد ، شهران ، تهرانسر ، مرزداران ، تهرانسر ، چیتگر ، شهرزیبا در غرب تهران – تهرانپارس ، نارمک ، نظام آباد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حشمتیه ، شمس آباد و … در شرق تهران – خزانه ، نازی آباد ، یاخچی آباد ، خانی آباد ،شوش ، مولوی ، افسریه و … در جنوب تهران می باشد تا خدمات رسانی به شما مشتریان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به نگین ریموت می باشد.
همین حالا با ما تماس بگیرید