• کددهی ریموت و ساخت سوئیچ کاین
  • تعریف ریموت و سوئیچ
  • ساخت سوئیچ یدک کاین
  • پروگرام و ساخت ریموت کاین
  • باز کردن درب کاین
  • قیمت سوئیچ کاین

شما برای بالا بردن امنیت خودرو پورشه خود باید به مراکز دارای تجربه و نیروهای متخصص که دارای لوازم و تجهیزات مناسب هستند مراجعه کرده تا علاوه بر این که بتوانید در سریعترین زمان سوئیچ کاین خود دسترسی پیدا کنید مطمئن شوید که امنیت خودرو شما نیز تامین می گردد.

از جمله خدمات مرکز تخصصی نگین ریموت ساخت سوئیچ پورشه برای مدل های مختلف از جمله کاین می باشد. خدماتی که در رابطه با این خودرو ارائه می شود شامل ساخت سوئیچ کاینو ساخت ریموت کاین، کددهی سوئیچ و ریموت پورشه کاین، تعویض و تعمیر باتری ریموت – تعویض و تعمیر قاب ریموت – باز کردن درب خودرو – تراش کلید – ساخت کلید و ریموت گمشده – پاک کردن کد سوئیچ و ریموت مفقود شده – تعریف کلید کی لس(keyless) – ساخت اسمارت کی(smart key) – کپی ریموت کاین – پاک کردن سوئیچ و ریموت است .

شما می توانید از خدمات ساخت سوئیچ کاین – ساخت ریموت کاین – ساخت سوئیچ یدک – تعمیر ریموت – تعویض قاب و باتری – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی ریموت و برداشتن کد ریموت های قدیمی – تعریف ریموت جدید برای خودرو – کپی کلید و ریموت و … در مرکز نگین ریموت بهره مند شده . این مرکز با 22 سال سابقه در این زمینه ارائه دهنده با کیفیت ترین سوئیچ و ریموت پورشه کاین را با مناسب ترین قیمت بر اساس کیفیت آن اختیار شما قرار می دهد.

اگر شما سوئیچ اصلی خودرو خود را گم کرده اید و یا ریموت شما دزدیده شده است و نیاز به ساخت سوئیچ و ریموت یدک برای خودرو کاین خود دارید با نگین ریموت تماس بگیرید. متخصصین این مرکز در سریعترین زمان ممکن در محل شما حاضر می شوند و یا برای جابه جایی خودرو مشاوره به شما ارائه می کنند تا مشکل شما حل شود.

این مرکز دارای 3 شعبه در در غرب تهران ( مرزداران) و شمال تهران (آجودانیه ) و شمالغرب تهران (سعادت آباد) می باشد. این مرکز دارای شعبات سیار در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، زعفرانیه ، تجریش ، آجودانیه ، اقدسیه ، ولنجک و … در شمال – بلوار فردوس ، جنت آباد ، شهران ، تهرانسر ، مرزداران ، تهرانسر ، چیتگر ، شهرزیبا در غرب تهران – تهرانپارس ، نارمک ، نظام آباد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حشمتیه ، شمس آباد و … در شرق تهران – خزانه ، نازی آباد ، یاخچی آباد ، خانی آباد ،شوش ، مولوی ، افسریه و … در جنوب تهران می باشد تا خدمات رسانی به شما مشتریان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.

مدل های مختلف پورشه دارای انواع مختلفی از سوئیچ و ریموت می باشند . در صورت خرید خودرو جدید و یا هرگونه از دست دادن ریموت شما نیاز به خام نمودن ریموت – پاک کردن کد ریموت و تعریف کد جدید برای سوئیچ و ریموت کاین – پروگرام ریموت برای پورشه کاین شما می باشد. برای تامین امنیت خودرو خود در صورت خرید جدید خودرو و یا گم کردن سوئیچ و ریموت ، دزدیده شدن ریموت حتما به مراکز تخصصی مراجعه کرده و اقدام به پاک کردن کد و همینطور پروگرام ریموت و سوئیچ جدید نمایید.

این مرکز در زمینه کلیه خدمات سوئیچ و ریموت خودرو از ساخت – پرووگرام – تعریف – کددهی – تراش تیغه کلید و … خدمات ارائه می نماید. این مرکز علاوه بر اینکه خدمات خود را به صورت اینترنتی معرفی می نماید و دارای 3 شعبه ثابت در سطح تهران می باشد. دارای شعبات سیار در تمامی مناطق تهران از جمله شمال – شرق – غرب – مرکز و جنوب نیز می باشد. خدمات  که ساخت این مرکز تخصصی  با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا ساخته می شوند تا امنیت خودرو پورشه کاین شما را تضمین نمایند.  مرکز تخصصین نگین ریموت بصورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده خدمات رسانی می باشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده کمک به مشتریان است.

در صورتی که شما کلید خود را در داخل ماشین جا گذاشته باشید و به آن دسترسی نداشته باشید نیاز به افراد متخصص در زمینه سوئیچ و ریموت دارید. شما می توانید با مرکز نگین ریموت تماس بگیرید تا متخصصین ما در محل شما حاضر شده و بعد از مشاهده مدارک شما ، درب خودرو پورشه پانامرا شما را بدون آسیب و در سریعترین زمان ممکن باز کنند و در صورت نیاز خدمات دیگری که مورد نیاز شما است را ارائه نمایند.

براساس مدل و همینطور خدماتی که برای سوئیچ و ریموت شما وجود دارد قیمت های متفاوتی نیز هست. شما می توانید در این زمینه با ما تماس گرفته و علاوه بر مشاوره و اطلاع از قیمت های ما مطلع شوید.

از انجایی که سوئیچ و ریموت خودرو خود را در طول روز بارها برای روشن و خاموش کردن مورد استفاده قرار می دهید.  اگر سوئیچ کاین خود را گم کرده باشید و سوئیچ یدک خودرو پورشه کاین هم همراه شما نباشد، می توانید با مرکز ما تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و خدمات مورد نظر را به شما ارائه نمایند.  شما می توانید با مشاوران ما در زمینه مشکل خود صحبت کرده تا در صورت نیاز متخصص لازم در این زمینه را به محل شما اعزام نمایند. در صورتی که سوئیچ و ریموت شما برای روشن شدن نیاز به کد داشته باشد برای ساخت سوئیچ و ریموت یدک پورشه کاین نیاز به  داشتن مدارک مالکیت خودرو می باشد.

از آنجایی خدمات مختلفی از جمله ساخت سوئیچ و ریموت، کددهی ، تعریف ، پروگرام و … برای خودرو وجود دارد، قیمت این خدمات نیاز براساس مشکل خودرو شما متفاوت می باشد. برای اینکه شما بتوانید از قیمت خدمات مرکز تخصصی نگین ریموت اطلاع پیدا کنید می توانید با این مرکز تماس گرفته و با مشاوران ما در این زمینه صحبت کنید و مشاوره لازم در این زمینه را دریافت کنید. نگین ریموت با 25 سال سابقه از بهترین خدمات دهندگان در زمینه سوئیچ و ریموت کاین می باشد.

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به نگین ریموت می باشد.
همین حالا با ما تماس بگیرید