ساخت سوئیچ پورشه

یکی از فعالیت های تخصصی در زمینه خودرو که نیاز به مهارت ، تجربه و همینطور دقت بالایی دارد خدمات ویژه ساخت سوئیچ پورشه می باشد. این خدمات دارای هزینه بالایی برای خودروهای لوکس از جمله پورشه می باشد. علاوه بر اینکه زمان زیادی می برد از شما هدر می رود اگر به مراکزی که دارای تخصص در این زمینه می باشند مراجعه نکنید امنیت خودرو خود را به خطر انداخته و وهمینطور هزینه زیادی را متحمل می شوید.

پروگرام ریموت پورشه
سوئیچ پورشه
سوئیچ یدک پورشه

خدمات سوئیچ و ریموت پورشه

مرکز تخصصی نگین ریموت بهترین راه برای شما برای استفاده از خدمات ساخت ریموت پورشه ، پروگرام ریموت پورشه ، کددهی و تعریف و تعویض ریموت و … را در اختیار شما قرار می دهد . زیرا متخصصین در این مرکز با سال ها سابقه در این زمینه و همینطور تجهیزات به روز می تواند خدمات لازم را در سریعترین زمان به شما ارائه نماید.

  • پورشه 911 کاررا S
  • پورشه ماکان
  •   پورشه باکستر
  • پورشه کاین
  • پورشه پانامرا
  • پورشه کیمن
  • ساخت سوئیچ پورشه
  • پروگرام ریموت پورشه و خام نمودن ریموت پورشه
  • ساخت کلید و سوئیچ یدک در کمترین زمان ممکن
  • ساخت و تراش کلید پورشه با دستگاه تمام اتوماتیک
  • تعریف سوئیچ پورشه
  • ساخت سوئیچ و ریموت های کیلس و ایموبلایزر
  • برداشتن کد ریموت و کددهی جدید ریموت پورشه
  • کپی سوئیچ پورشه و کپی ریموت پورشه
  • تراش تیغه کلید پورشه با دستگاه تمام اتوماتیک انواع پورشه
  • باز کردن درب پورشه بعد از دیدن مدارک مالک خودرو

*** اگر نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت پورشه دارید، می توانید با مرکز تخصصی نگین ریموت تماس بگیرید. متخصصین ما به شما خدمات مورد نیاز را ارائه می کنند. اگر نیاز به باز کردن درب، ساخت سوئیچ یدک و روشن کردن خودرو یا هر مشکل دیگری در این زمینه دارید می توانید با ما در ارتباط باشید***


تعمیر سوئیچ پورشه

حوادث و اتفاقات مختلفی برای سوئیچ و ریموت پورشه شما ممکن است اتفاق بیفتد از جمله این اتفاقات می توان به شکستن ریموت بعد از افتادن از دست ، افتادن سوئیچ در آب و نیاز به تعمیر ، تعویض هر قطعه ، خراب شدن سوئیچ و ریموت پورشه و یا گم شدن و دزدیده شدن آن می باشد.

در صورتی که هر کدام از این اتفاقات برای شما افتاد شما می توانید برای دسترسی به سوئیچ پورشه خود در سریعترین زمان با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و خدمات مورد نظر را به شما ارائه نمایند.

خدمات ما از جمله ساخت سوئیچ یدک پورشه یا ساخت ریموت پورشه – تراش تیغه کلید ، باز کردن درب خودرو و …را با بالاترین کیفیت با بهترین و به روز ترین ابزار برای مدل های مختلف خودرو تا سال 2020 به شما ارائه دهند.

کددهی سوییچ پورشه
پروگرام ریموت پورشه
سوئیچ یدک پورشه

ساخت ریموت پورشه و قاب ریموت

از آنجایی که تکنولوژی هر روز پیشرفت می کند و خودرو ها نیز از روند عقب نمانده اند و همینطور هر روز پیشرفت خود را دوچندان کرده اند. شما می توانید خدمات تخصصی مورد نیاز خود را با مراجعه به مراکز تخصصی با اطمینان خاطر به دست آورید.

از جمله مراکزی خدمات ویژه سوئیچ و ریموت پورشه را با کیفیت و با مناسب ترین قیمت به شما تحویل می دهد، مرکز نگین ریموت می باشد. سال ها تجربه ما در این زمینه توانسته است با رضایت مشتریان ما برای ساخت سوئیچ پورشه و ساخت ریموت پورشه با کیفیت همراه باشد.

ریموت پورشه دارای انواع متفاوتی می باشد. شما برای سفارش مدل ریموت و قاب ریموت پورشه مورد نظر خود می توانید با مرکز تخصصی ما تماس گرفته و از مشاوره متخصصین متبحر ما در این زمینه بهره مند شوید و مدل مورد نظر خود را در سایت و اینستاگرام ما مشاهده کرده و سفارش ریموت و قاب ریموت خود را ثبت نمایید.

سوئیچ یدک پورشه
سوئیچ یدک پورشه
قاب ریموت پورشه
قاب ریموت پورشه
ساخت سوئیچ پورشه
ساخت سوئیچ پورشه
سوئیچ و ریموت پورشه
سوئیچ و ریموت پورشه

سوئیچ و ریموت انواع پورشه

ساخت سوئیچ پورشه پانامرا

یکی از خدمات مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مجموعه نگین ریموت ارائه خدمات ویژه خودرو پورشه پانامرا می باشد. ساخت سوئیچ پانامرا ، تعمیر ، تعریف ، کددهی ، پروگرام ، برداشتن کد و … نمونه ای از خدمات ما می باشد.

ساخت سوئیچ باکستر

باکستر یکی از مدل های خودرو پورشه می باشد. این مدل از پورشه در سال 2008 تولید شده و هم اکنون نیز مدل های جدید این خودرو در بازار در حال عرضه است. باکستر s و باکستر 718 از مدل های این خودرو می باشد. تمامی خدمات در زمینه سوئیچ و ریموت برای این خودرو انجام می شود.

کپی و ساخت کلید یدک

ساخت سوئیچ پورشه نیاز به تخصص زیاد و همچنین تجربه دارد و در کنار این مسائل وجود وسایل کاربردی و پیشرفته نیز بسیار مهم است. با توجه به اهمیتی که ریموت کنترل و سوئیچ ماشین دارد، برای کددهی و سفارش ساخت ریموت و سوئیچ باید به مرکزی مراجعه کرد که خدماتی در سراسر ایران را به مشتریان خود عرضه می کند.
در هر منطقه ای از ایران برای شما مشکل بوجود بیاید با یک تماس با ما می توانید مشکل خود را رفع کنید. بدون وجود سوئیچ و ریموت هیچ استفاده ای نمی توان از خودرو کردد و حتی نمی توان آن را روشن کرد. بنابراین یکی از مهم ترین لوازم های خودرو سوئیچ آن می باشد.

ساخت سوئیچ یدک پورشه

سوئیچ و ریموت های قدیمی تر پورشه از ساختار ساده تری نسبت به سوئیچ و ریموت های امروزی داشته اند. همچنین مراکز خدمات رسانی و یا ساخت ریموت ها بسیار کم تر از الان بود. امروزه با توجه به ساختار ریموت کنترل ، بسیار پیچیده تر شده است و تولید و ساخت ان امریست بسیار تخصصی که در حوضه عمل مرکز تخصصی نگین ریموت می باشد.

تعریف و پروگرام ریموت پورشه

اگر شما نیاز به خدمات پروگرام برای سوئیچ و ریموت پورشه خود دارید، باید به مراکز تخصصی مراجعه نمایید که تجهیزات و امکانات در این زمینه را در اختیار داشته باشند. برای اینکه سوئیچ و ریموت پورشه شما باید کددهی شود و کد داده شده برای اتومبیل شما تعریف شود که انجام این کارها نیاز به داشتن تخصص کافی در این زمینه و همینطور ابزار پیشرفته می باشد.

قیمت ساخت سوئیچ پورشه

قیمت های مختلفی براساس مدل خودرو شما برای انواع مختلف خدمات از جمله سوئیچ و ریموت پورشه می باشد .از آنجایی که قیمتها بر اساس مدل خودرو و سوئیچ پورشه و همینطور نوع خدمات مورد نیاز شما متفاوت است بنابراین قیمت ها نیز متغیر است.
در صورتی که به هر کدام از خدمات برای سوئیچ پورشه و ریموت پورشه برای خودرو خود نیاز داشتید شما می توانید با ما تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

معرفی خودرو پورشه

«کافی است ببینید کسی از پورشه‌اش پیاده شد تا با خیال جمع بگویید طرف خیلی پولدار است اما این دقیقا خلاف چیزی است که فردیناند پورشه در روزهای آغازین افتتاح کارخانه‌اش به آن فکر می‌کرد. او که خود سال‌ها در مرسدس بنز جزو مهندسان رده بالای این شرکت بود، وقتی به فولکس واگن رفت هم ایده‌اش «خودروی مردم» بود و به همین خاطر فولکس بیتل یا همان قورباغه‌ای خودمان را طراحی کرد تا همه مردم بتوانند از سوار شدن ماشین لذت ببرند.»

«فردیناند بعدا وقتی برند پورشه را راه انداخت باز سراغ خودرویی رفت که در عین اسپرت بودن برای خانواده‌ها باشد و همین با استقبال مشتری‌ها روبه‌رو شد اما هر چه جلوتر آمدیم و به خصوص بعد از فوت خود فردیناند کارخانه به سمت خودروهای لوکس حرکت کرد و حالا کار به جایی رسیده که پورشه نماد ثروتمند بودن به حساب می‌آید و البته نماد سرعت، کیفیت، دقت، طراحی و خیلی چیزهای دیگر که در طول نزدیک ۸۵ سال به دست آمده است.

خدمات تخصصی مرکز نگین ریموت

مرکز نگین ریموت در زمینه ساخت کلیه سوئیچ و ریموت انواع مدل خودرو از جمله بنز – هیوندا – بی ام و – کیا – پورشه و … خدمات ساخت سوئیچ – ساخت ریموت – ساخت سوئیچ یدک – تعمیر ریموت – تعویض قاب و باتری – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی ریموت و برداشتن کد ریموت های قدیمی – تعریف ریموت جدید برای خودرو – کپی کلید و ریموت و … ارائه می دهد. این مرکز دارای 3 شعبه در در غرب تهران (مرزداران) و شمال تهران (آجودانیه ) و شمال غربی تهران منطقه سعاد آباد می باشد.

این مرکز دارای شعبات سیار در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، زعفرانیه ، تجریش ، آجودانیه ، اقدسیه ، ولنجک و … در شمال – بلوار فردوس ، جنت آباد ، شهران ، تهرانسر ، مرزداران ، تهرانسر ، چیتگر ، شهرزیبا در غرب تهران – تهرانپارس ، نارمک ، نظام آباد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حشمتیه ، شمس آباد و … در شرق تهران – خزانه ، نازی آباد ، یاخچی آباد ، خانی آباد ،شوش ، مولوی ، افسریه و … در جنوب تهران می باشد تا خدمات رسانی به شما مشتریان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295


خدمات مرکز نگین ریموت برای چه خودروهایی انجام می شود؟

این خدمات ویژه تمامی خودرو ها از جمله بنز ، بی ام و ، کیا ، هیوندا ، پورشه ، ولوو و … انجام می شود.

در چه شهرهایی این خدمات انجام می شود؟

خدمات ما در شهر تهران قابل ارائه می باشد و بنا به شرایط خاصی در شهرهای دیگر نیز انجام می شود.

چه خدماتی در نگین ریموت ارائه می شود؟

ساخت سوئیچ ، پروگرام و کددهی ریموت – تعریف ریموت – تعمیر ریموت – تعویض باتری و قاب ریموت – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – کپی ریموت – خام نمودن کلید

قیمت خدمات سوئیچ و ریموت ماشین چقدر است؟

خدمات سوئیچ و ریموت بنا بر مدل خودرو و همینطور خدمات مورد نیاز متغیر می باشد شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها با شماره 22297397 تماس بگیرید.

© Copyright 2022
همین حالا با ما تماس بگیرید