از جمله خدمات مرکز تخصصی نگین ریموت ساخت سوئیچ پاسات برای خودرو فولکس واگن می باشد. خدماتی که در رابطه با این خودرو ارائه می شود شامل ساخت سوئیچ پاسات و ساخت ریموت پاسات ، کددهی سوئیچ و ریموت فولکس واگن پاسات ، تعویض و تعمیر باتری ریموت – تعویض و تعمیر قاب ریموت – باز کردن درب خودرو – تراش کلید – ساخت کلید و ریموت گمشده – پاک کردن کد سوئیچ و ریموت مفقود شده – تعریف کلید کی لس پاسات – ساخت اسمارت کی(smart key) – کپی ریموت – پاک کردن سوئیچ و ریموت پاسات است .

شما برای بالا بردن امنیت خودرو فولکس واگن پاسات خود باید به مراکز دارای تجربه و نیروهای متخصص که دارای لوازم و تجهیزات مناسب هستند مراجعه کرده تا علاوه بر این که بتوانید در سریعترین زمان سوئیچ پاسات خود دسترسی پیدا کنید مطمئن شوید که امنیت خودرو شما نیز تامین می گردد.

ساخت سوئیچ فولکس واگن
سوئیچ یدک فولکس واگن
کددهی ریموت فولکس واگن

شما می توانید از خدمات ساخت سوئیچ – ساخت ریموت – ساخت سوئیچ یدک پاسات – تعمیر ریموت – تعویض قاب و باتری – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی ریموت و برداشتن کد ریموت های قدیمی – تعریف ریموت جدید برای خودرو فولکس واگن پاسات – کپی کلید و ریموت و … در مرکز نگین ریموت بهره مند شوید . این مرکز با 22 سال سابقه در این زمینه ارائه دهنده با کیفیت ترین سوئیچ و ریموت فولکس واگن پاسات را با مناسب ترین قیمت بر اساس کیفیت آن اختیار شما قرار می دهد.

این مرکز دارای 3 شعبه در در غرب تهران ( مرزداران) و شمال تهران (آجودانیه ) و شمالغرب تهران (سعادت آباد) می باشد. این مرکز دارای شعبات سیار در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، زعفرانیه ، تجریش ، آجودانیه ، اقدسیه ، ولنجک و … در شمال – بلوار فردوس ، جنت آباد ، شهران ، تهرانسر ، مرزداران ، تهرانسر ، چیتگر ، شهرزیبا در غرب تهران – تهرانپارس ، نارمک ، نظام آباد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حشمتیه ، شمس آباد و … در شرق تهران – خزانه ، نازی آباد ، یاخچی آباد ، خانی آباد ،شوش ، مولوی ، افسریه و … در جنوب تهران می باشد تا خدمات رسانی به شما مشتریان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.

اگر شما سوئیچ اصلی خودرو خود را گم کرده اید و یا ریموت شما دزدیده شده است و نیاز به ساخت سوئیچ و ریموت یدک برای خودرو پاسات خود دارید با نگین ریموت تماس بگیرید. متخصصین این مرکز در سریعترین زمان ممکن در محل شما حاضر می شوند و یا برای جابه جایی خودرو مشاوره به شما ارائه می کنند تا مشکل شما حل شود.

از انجایی که سوئیچ و ریموت خودرو خود را در طول روز بارها برای روشن و خاموش کردن مورد استفاده قرار می دهید.  اگر سوئیچ پاسات خود را گم کرده باشید و سوئیچ یدک خودرو فولکس واگن پاسات هم همراه شما نباشد، می توانید با مرکز ما تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و خدمات مورد نظر را به شما ارائه نمایند.  شما می توانید با مشاوران ما در زمینه مشکل خود صحبت کرده تا در صورت نیاز متخصص لازم در این زمینه را به محل شما اعزام نمایند. در صورتی که سوئیچ و ریموت شما برای روشن شدن نیاز به کد داشته باشد برای ساخت سوئیچ و ریموت یدک فولکس واگن پاسات نیاز به  داشتن مدارک مالکیت خودرو می باشد.

مدل های مختلف فولکس واگن دارای انواع مختلفی از سوئیچ و ریموت می باشند . در صورت خرید خودرو جدید و یا هرگونه از دست دادن ریموت شما نیاز به خام نمودن ریموت – پاک کردن کد ریموت و تعریف کد جدید برای سوئیچ و ریموت پاسات – پروگرام ریموت برای خودرو پاسات شما می باشد. برای تامین امنیت خودرو خود در صورت خرید جدید خودرو و یا گم کردن سوئیچ و ریموت ، دزدیده شدن ریموت حتما به مراکز تخصصی مراجعه کرده و اقدام به پاک کردن کد و همینطور پروگرام ریموت و سوئیچ جدید نمایید.

در صورتی که شما کلید خود را در داخل ماشین جا گذاشته باشید و به آن دسترسی نداشته باشید نیاز به افراد متخصص در زمینه سوئیچ و ریموت دارید. شما می توانید با مرکز نگین ریموت تماس بگیرید تا متخصصین ما در محل شما حاضر شده و بعد از مشاهده مدارک شما ، درب خودرو فولکس واگن پاسات شما را بدون آسیب و در سریعترین زمان ممکن باز کنند و در صورت نیاز خدمات دیگری که مورد نیاز شما است را ارائه نمایند.

از آنجایی خدمات مختلفی از جمله ساخت سوئیچ و ریموت، کددهی ، تعریف ، پروگرام و … برای خودرو وجود دارد، قیمت این خدمات نیاز براساس مشکل خودرو شما متفاوت می باشد. برای اینکه شما بتوانید از قیمت خدمات مرکز تخصصی نگین ریموت اطلاع پیدا کنید می توانید با این مرکز تماس گرفته و با مشاوران ما در این زمینه صحبت کنید و مشاوره لازم در این زمینه را دریافت کنید. نگین ریموت با 25 سال سابقه از بهترین خدمات دهندگان در زمینه سوئیچ و ریموت پاسات می باشد.


شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

© Copyright 2022
همین حالا با ما تماس بگیرید