سوئیچ و ریموت هیوندا

ساخت سوئیچ هیوندا و ساخت ریموت هیوندا از جمله کارهای تخصصی می باشد که نیاز به افراد متخصص در این زمینه دارد. شما برای بالا بردن امنیت خودرو هیوندا خود باید به مراکز دارای تجربه و نیروهای متخصص همچنین لوازم و تجهیزات به روز دارند مراجعه کرده تا علاوه بر این که بتوانید در سریعترین زمان به سوئیچ و ریموت هیوندا خود دسترسی پیدا کنید مطمئن شوید که امنیت خودرو شما نیز تامین می گردد.

خدمات سوئیچ و ریموت هیوندا

داشتن مهارت و تجربه در هر زمینه کاری بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که تعمیرات و هزینه های نگهداری خودرو ها بسیار بالا می باشد .  بنابراین بهترین روش برای صرف هزینه و زمان کمتر و امنیت بیشتر برای شما و خودروی شما، مراجعه به نیروی متخصص می باشد. این نیرو ها در هر زمینه ای از جمله ساخت سوئیچ و ریموت هیوندا دارای سابقه و لوازم مناسب می باشند.

  • باز کردن درب هیوندا در کمترین زمان
  • ساخت کلید و کپی کلید هیوندا
  • تعریف سوئیچ و ریموت هیوندا
  • کددهی ریموت هیوندا
  • ساخت ریموت گمشده هیوندا
  • تراش کلید هیوندا با دستگاه تمام اتوماتیک انواع هیوندا
  • کلید یدک هیوندا ،کلید اصلی هیوندا
  • ساخت ریموت هیوندا
  • ساخت سوئیچ یدک هیوندا
  • ساخت ریموت هیوندا و کددهی ریموت کیلس گو
  • ساخت کلید هیوندا در صورت گم شدن و یدکی با دستگاه تمام اتوماتیک
  • پاک کردن کد خطای هیوندا با دستگاه دیاگ مخصوص
  • تعویض قاب جدید هیوندا و نیز باطری ریموت
  • غیرفعال سازی ریموت های گمشده هیوندا
  • تعمیر قفل فرمان هیوندا
  • کپی ریموت هیوندا

*** اگر نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت هیوندا دارید، می توانید با مرکز تخصصی نگین ریموت تماس بگیرید. متخصصین ما به شما خدمات مورد نیاز را ارائه می کنند. اگر نیاز به باز کردن درب، ساخت سوئیچ یدک و روشن کردن خودرو یا هر مشکل دیگری در این زمینه دارید می توانید با ما در ارتباط باشید***

تعمیر سوئیچ هیوندا

سوئیچ و ریموت هیوندا شما ممکن است در اثر برخی از حادثه ها از جمله شکستن ، افتادن در آب و یا … خراب شود و یا در اثر حادثه گم شده و یا دزدیده شود.  شما می توانید برای دسترسی به سوئیچ و ریموت هیوندا خود با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر شما را از جمله ساخت سوئیچ یدک یا ساخت ریموت هیوندا – تراش تیغه کلید ، باز کردن درب خودرو و …را با بالاترین کیفیت با بهترین و به روز ترین ابزار به شما ارائه دهند.

همچنین در صورتی که شما  امکان جا به جایی خودرو را ندارید متخصصین ما به صورت سیار در محل شما و تمامی مناطق تهران ( غرب – شرق – جنوب – شمال – مرکز ) حاضر شده و با امکانات مدرن روز خدمات ساخت سوئیچ هیوندا و ساخت ریموت هیوندا را ارائه می دهند.

ساخت ریموت و قاب ریموت

شما می توانید برای بهره مندی از خدمات ما در زمینه ساخت ریموت هیوندا – تعریف ریموت هیوندا – ریموت یدک و کددهی ریموت هیوندا و … با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما خدمات مورد نظر را به شما ارائه نمایند. همچنین در زمینه تعمیر ، تعویض قاب ریموت و باتری ریموت نیز مرکز ما خدمات مورد نظر را به شما  در سریعترین زمان ارائه خواهد نمود.

ساخت سوئیچ هیوندا -ساخت ریموت هیوندا
کددهی ریموت هیوندا
ساخت سوئیچ هیوندا -ساخت ریموت هیوندا
سوئیچ یدک هیوندا
ساخت سوئیچ-ساخت ریموت
ساخت ریموت هیوندا
ساخت سوئیچ هیوندا -ساخت ریموت هیوندا
ساخت سوئیچ هیوندا

کپی و ساخت کلید یدک هیوندا

ساخت سوئیچ هیوندا نیاز به تخصص زیاد و همچنین تجربه دارد و در کنار این مسائل وجود وسایل کاربردی و پیشرفته نیز بسیار مهم است. با توجه به اهمیتی که ریموت کنترل و سوئیچ ماشین دارد، برای کددهی و سفارش ساخت ریموت و سوئیچ باید به مرکزی مراجعه کرد که خدماتی در سراسر ایران را به مشتریان خود عرضه می کند.
در هر منطقه ای از ایران برای شما مشکل بوجود بیاید با یک تماس با ما می توانید مشکل خود را رفع کنید. بدون وجود سوئیچ و ریموت هیچ استفاده ای نمی توان از خودرو کردد و حتی نمی توان آن را روشن کرد. بنابراین یکی از مهم ترین لوازم های خودرو سوئیچ آن می باشد.

ساخت سوئیچ یدک هیوندا

سوئیچ و ریموت های قدیمی تر هیوندا از ساختار ساده تری نسبت به سوئیچ و ریموت های امروزی داشته اند. همچنین مراکز خدمات رسانی و یا ساخت ریموت ها بسیار کم تر از الان بود. امروزه با توجه به ساختار ریموت کنترل ، بسیار پیچیده تر شده است و تولید و ساخت ان امریست بسیار تخصصی که در حوضه عمل مرکز تخصصی نگین ریموت می باشد.

پروگرام ریموت هیوندا

زمانی که سوئیچ و ریموت هیوندا شما باید پروگرام شود باید به مراکز تخصصی مراجعه نمایید که تجهیزات و امکانات در این زمینه را در اختیار داشته باشند. برای اینکه سوئیچ و ریموت هیوندا شما باید کددهی شود و کد داده شده برای اتومبیل شما تعریف شود که انجام این کارها نیاز به تخصص کافی و ابزار پیشرفته دارد.

سوئیچ هیوندا

پروگرام ریموت هیوندا
سوئیچ یدک هیوندا

پاک کردن ریموت یا سوئیچ گمشده هیوندا

در صورت گم شدن یا به سرقت رفتن ریموت هیوندا خود، انجام عمل پاک کردن سوئیچ یا ریموت کنترل اولین و تنها فکری است که بایستی هر چه سریع‌تر آن را عملی کنید.
با انجام این کار رایانه‌ اتومبیل شما سریعا از دسترس خارج شده و خطر بروز هرگونه خطر امنیتی برای خودروی شما را از بین خواهد برد و آسودگی خاطر را به شما هدیه خواهد کرد‌. این کار و سایر خدمات این چنینی جهت حفاظت از خودروی شما و همچنین رفع مشکلات احتمالی از جمله خدمات مربوط به ریموت کلیس هیوندا می‌باشد.

ساخت سوئیچ یا ریموت یدک هیوندا

شکستن، خراب شدن، در آب افتادن ریموت، مخدوشی، گم شدن و یا مفقودی سوئیچ خودرو هیوندا از جمله حوادث یا مشکلاتی است که احتمال وقوع آنها برای هر یک از ما ممکن است. در چنین مواقعی یا شرایط مشابه آن مطمئن ترین راه یافتن یک مرکز معتبر با متخصصانی آگاه و به روز و مراجعه به آن است.

تاکید میکنیم که به روز بودن دانش، تخصص و مهارت‌های اعضای مجموعه بسیار قابل اهمیت است. به این دلیل که سوئیچ‌های نسل مدرن اتومبیل ‌های خودروسازی شرکت هیوندا پیشرفت قابل توجه‌ای داشته اند و درپی آن نیز طبعا طراحی و ساخت این ریموت کنترل ها و همچنین تنوع زیاد میان آنها، امر تعمیر، تعویض و یا ساخت مجدد سوئیچ های این دسته از خودروها را دچار پیچیدگی و دشواری بخصوصی نموده است.

تعریف ریموت هیوندا

در صورتی که ماشین خود را تعویض کردید و یا یک ریموت یدک هیوندا خام برای شما مانده، به دریافت خدمات تعریف ریموت هیوندا نیازمندید. به طور جدی توصیه می شود که اگر ماشین هیوندا خود را از فرد دیگری خریداری کرده‌اید، ابتدا کلید هیوندا را خام کرده و سپس با کمک خدمات تعریف و کددهی ریموت هیوندا کد جدیدی برای ریموت خود تعریف کنید.
تصور غلطی که در بین اکثر مردم وجود دارد این است که ریموت همه مدل‌های هیوندا شبه به یکدیگرند. برخلاف شباهت ظاهری ریموت انواع مدل‌های مختلف هیوندا ، از لحاظ ساختاری شباهتی با هم ندارند. هر سوئیچ هیوندا کد مخصوص به خود را دارد و این کد مختص به اوست. در مورد نوع سیستم ضد سرقتی هر مدل نیز این تفاوت وجود دارد و به این دلیل است که ریموت هیچ دو مدل هیوندا شبیه به هم نیست.

قابلیت و اطمینان سیستم کی لس استارت هیوندا

شرکت خودرو سازی هیوندا از اطمینان بسیار بالایی که به امنیت خودرو در برابر سرقت و دزدیده شدن دارد با طراحی مجهز سیستم کی لس است. سیستم کی لس هیوندا یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین سیستم الکتریکی و برقی برای خودرو هیوندا است.
کی لس استارت هیوندا از نظر ایمنی و همچنین قابلیت اطمینان و اعتماد بسیار به این خودرو را داده است و نیز ایمنی را افزایش داده است. دیگر سارقین خودروها نمی‌توانند با ابزارهای قدیمی، درب خودروها و همچنین امنیت آنها را به خطر اندازند و نیز سارق تا زمانی که به سوئیچ خودروی شما نزدیک شود، نخواهد توانست که کدهای آنها را به دست آورد.
پس شما باید در نگهداری سوئیچ خود بسیار با دقت و با هوش باشید. اگر از سوئیچ خودروی خود به درستی نگهداری کنید و نیز جای آن امن باشد، از نظر دزدی امنیت خودرو بسیار بالا است.

ساخت ریموت و سوئیچ کی لس

یکی از اتفاقات رایج در زمینه خودروهای مدل بالا و مدرن امروزی گم شدن سوئیچ و ریموت خودرو است که خیلی با این اتفاقات رو به رو می‌شویم. به دلیل سیستم ایموبلایزر در خودروها و ساخت سوئیچ کد دار توسط افراد متخصص و کار بلد و زبده با دستگاههای پیشرفته و مخصوص انجام شده است.
در خوردوهای امروزی گم شدن کلید و کی لس مشکلات بزرگی ایجاد کرده است به طوری که در اکثر موارد برای باز کردن درب خودرو، افرادی اقدام به حمل خودرو می‌کنند. شما با استفاده از سرویس دهی و ساخت سوئیچ کد دار در محل می‌توان با ارسال مدل خودرو و سال ساخت خودرو از امکانات مراکز بهره مند شوید.  

بعضی افراد در این مواقع از افراد متفرقه برای حل مشکلات خود کمک می‌گیرند که این کار عواقب خطرناکی را به دنبال خواهد داشت. همچنین نه تنها مشکلشان حل نخواهد شد بلکه دردسری را برای خود به وجود می آورند. در مراکز خدمات خودرو نیز برای ساختن سوئیچ کد دار و کی لس، ارائه مدارک نیز برای هویت مالک خودرو الزامی است تا امکان هر گونه سو استفاده رخ ندهد و اتفاق نیفتد.
در خودروهای کی لس با استارت بدون کلید، از خودروهایی است که جذابیت زیادی و نیز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر هیوندا خودروی شما قابلیت نصب کی لس را ندارد، متخصصین در مراکز معتبر آماده ارائه خدمات به شما مردم خوب و محترم هستند و از نظر فنی آماده هستند تا در خودروی شما بخشی را برای نصب کس لس آماده کنند. 

سوئیچ ضد سرقت هیوندای

 کی لی استارتر هیوندا نیز یک ریموت است که به کمک دزدگیر خودروی شما می آید و نیز در دستگاه کی لس استارتر یک سری امواج هستند که به صورت بی سیم است و این امواج از طریق یک گیرنده از خودروی شما دریافت شده است و هنگامی که به خودروتان نزدیک می‌شوید سریعا حس می‌کند و چراغ هایش روشن شده است.
این در واقع نشان دهنده کی لس استارتر است. بزرگترین عیبی که سیستم های کی لس دارند این است که اگر سارقان بتوانند سیگنال ریموت خودرو را بیابند، به راحتی و خیلی سریع و آسان می‌توانند درب های خودرو را باز کرده و خودروی شما را به سرقت ببرند. همین موضوعات است که امنیت خودروی شما را به خطر می‌اندازد. 

 شما خیلی باید مراقب ریموت و سوئیچ هیوندا خود باشید تا کسی نتواند سیگنال آن را پیدا کند تا بتواند به راحتی خودرو را به سرقت ببرد و شما را به دردسر اندازد. خودروهای کی لس به امنیت و ایمنی بالا و ضد سرقت بودن معروف هستند. شرکت خودرو سازی هیوندا با ساخت و تولید خودروهای مدرن و امروزی توانست که توجه خیلی از افراد را به خودجلب کند و استقبال بی نظیری از خودروهای هیوندا از جانب مردم در تمامی کشورها شده است.

به همین دلیل از هر شخصی که برای خرید خودروی هیوندا اقدام کرده است، در مورد این خودرو سوال کنید در ابتدا مدرن بودن و شیک بودن آن را بیان می‌کند و بعد از ایمنی خودرو و نیز ضد سرقت بودن آن تعریف می‌کند و نیز خودرو هیوندا کاربردهای مثبت زیادی را دارا است.  

دستگاه تراش تمام اتومات در سیستم کلید

فرض کنید شما خودرویی دارید و سوئیچ و ریموت آن را گم کرده اید یا مفقود شده است و یا به سرقت رفته است و کلید یدک نیز همراهتان نیست و یا در اختیارتان نبوده است و یا الگویی برای ساخت کلید یدک ندارید. در این زمان چه باید کرد؟ 
ابتدا باید با زحمت و سختی قفل درب را باز کرد که خود این کار شاید موجب آسیب به قفل و یا بدنه خودرو گردد و چون این یک روش سنتی و قدیمی می‌باشد. البته در زمان خودش و خودروهای نسل قدیم اجرا شده است و نتیجه خوبی هم داده است ولی امروزه به دلیل گران قیمت بودن خودروها و پیشرفته شدن سیستم کلیدی این کار میسر نیست.
قفل را بعد از اینکه با زحمت باز کردید و بعد از اینکه قفل را به اصطلاح دمونتاژ کردید بعد می‌بایست کلید را تراشیده و در مرحله بعد پس از اقدام به تراش کلید باید کد دهی سوئیچ را نیز انجام دهید. این کار بسیار وقت گیری می‌باشد و مطمئنا دقت و بازدهی تیغه تراش با این روش مطمئن، ظرافت تیغه تراش خودرو توسط کمپانی و شرکت خودرو سازی ها دارا نمی‌باشد به دلیل اینکه کمپانی ها این کار را توسط دستگاه‌های تراش تمام اتومات ارائه می‌دهند که دقت بسیار بالایی برخوردار است.  

بازگشایی درب هیوندا

ریموت یا سوئیچ خودرو هیوندا عملا یکی از اصلی ترین و مهم ترین وسیله ای است که می‌شود به داخل خودرو دسترسی داشت. بنا به هر دلیلی اگر ریموت شما گم شده باشد یا خراب شده باشد تقریبا دیگر از خودرو نمی‌توان استفاده کرد و شما بایستی در اسرع وقت و با خونسردی با یکی از نمایندگی های هیوندا و یا مرکز ساخت سوئیچ و ریموت هیوندا تماس بگیرید. پس از اینکه مدارک شما روئیت شد توسط مرکز، درب خودرو را باز می‌کنند. در این مراکز ساخت سوئیچ و ریموت بازسازی می‌شود و همچنین ریموت های کی لس گو پروگرام می‌شوند. 
ساخت کلید یدک و ریموت در مراکز ساخت ریموت بسیار ساده و بدون اتلاف وقت شما صورت می‌گیرد و حتی اگر قاب ریموت خودروی شما خراب یا شکسته شده باشد می‌توانید در مراکز ساخت ریموت، که اگر قابل تعمیر باشد، تعمیر می‌شود و یا تعویض می‌گردد. شما نگران پروگرام داخل ریموت نباشید که این مراکز آن را بدرستی برای ریموت خودروی شما پروگرام و برنامه ریزی می‌کنند و چنانچه ریموت شما گم شده یا سرقت شده باشد، آن را از طریق دستگاهی به نام دیاگ آن را غیر فعال می‌کنند و آن ریموت دیگر قابل استفاده نمی‌باشد و خودروی شما به ایمنی قبل بر‌می‌گردد.  

سوئیچ تقلبی هیوندا

گروه خودروی هیوندا در هر زمان و شرایطی یکی از بهترین تولید کننده‌های خودرو در جهان می‌باشد که توانسته در زمینه ساخت کلید یدک و ریموت که بسیار پر ظرافت و حساسی است بسیار موفق باشد. اشخاصی که از برند محصولات شرکت هیوندا استفاده می‌کنند در صورت گم شدن یا مفقود شدن یا سرقت رفتن سوئیچ یا ریموت خودرو با مراجعه به مراکز معتبر و اصلی ساخت و تولید سوئیچ و ریموت، مشکل خود را حل نمایند.
اگر به دلایلی به مراکزی که معتبر نیستند مراجعه شود نه تنها مشکل شما حل نخواهد شد بلکه مشکل شما دو چندان خواهد شد یا باعث شود که در خودروی شما خطاهایی اتفاق بیفتد و خودرو دچار مشکل شود و به قطعه های دیگر خودرو نیز آسیب بزند.
زیرا قطعه ای که در اختیار شما قرار دادند اصلی نبوده و نیز برای خودروی شما خسارات دیگری وارد کرده است. افرادی هستند که در قالب نمایندگی این کار را انجام می‌دهند که به عنوان برند اصلی خود را معرفی می‌کنند. ولی در صورتی که سوئیچ اصل و زیر نظر مراکز اصلی ساخت ریموت و سوئیچ یدک نباشد، با فروش اجناس تقلبی و بی کیفیت امکان دارد که مشکل شما را در آن مقطع و لحظه حل نماید. ولی در واقع به دلیل غیر اصل بودن، با بروز اشکالاتی در یک مدت کوتاه برای شما موجب خطاهایی در ریموت خودرو‌تان می‌شود. پس در صورت بروز مشکل حتما به مراکز معتبر و مجاز ساخت کلید یدک و ریموت که زیر نظر شرکت هیوندا هستند مراجعه فرمایید که از قطعات اصلی برای تعمیر و تعویض سوئیچ و ریموت هیوندا شما مورد استفاده است.

دلایلی که افراد عادی نمیتوانند اقدام به تعمییر ریموت هیوندا کنند، عبارتند از: 

  • قیمت سوئیچ هیوندا، نسبتاً بالاست. پس امکان دارد با کوچکترین دستکاری سوئیچ خودرو هیوندا، هزینه سنگینی متحمل شوید.
  • تعمیرکار برای تعمیر ریموت هیوندا از ابزارها و دستگاه‌های خاصی استفاده می‌کند که در دسترس هر کسی نیست و کار کردن با این ابزارها تخصص لازم دارد.
  • در تعریف کلید هیوندا از تکنولوژی‌ پیشرفته استفاده می شود. امکان این هست که با دستکاری ریموت، امنیت ماشین شما از بین برود.
  • در صورتیکه نیاز به کددهی ریموت هیوندا داشته باشید، وجود دستگاه های تخصصی برای کد دهی الزامی است.
  • ساخت سوییچ هیوندا با کیفیت پایین و یا خرید سوئیچ هیوندا تقلبی یکی از دغدغه‌های اجتناب‌ناپذیر تماس با تعمیرکار نامعتبر است.
  • امکان دارد به دلیل استفاده اشخاص عادی از ابزارهای متفرقه، به سوئیچ خودرو هیوندا آسیب فیزیکی جدی وارد شود.

سوئیچ و ریموت انواع هیوندا

ساخت سوئیچ توسان

ازجمله خدمات مرکز تخصصی نگین ریموت می توان به ساخت سوئیچ توسان – پروگرام ریموت – تراش کلید – ساخت کلیدهای کیلس ، ضدسرقت – تعریف ، تعمیر و تعویض قاب برای خودرو هیوندا توسان می باشد.

ساخت سوئیچ سانتافه

تمامی مدل های هیوندا سانتافه از سال ۲۰۰۶ به ایران وارد شده اند ، خودروی هیوندا سانتافه از ماشینهای پرطرفدار این شرکت خودروسازی می باشد ، سوئیچ هیوندا سانتافه به صورت کیلس ، ریموت و کلیددار می باشند. از سال ۲۰۱۰ به بعد ریموت هیوندا ۳ دکمه و استارت کی میباشد. ساخت سوئیچ هیوندا سانتافه تمامی مدل ها درمجموعه نگین ریموت انجام می شود. تعریف اپشن کیلس دستی بر روی سانتافه مانع از کددهی ریموت هیوندای اورجینال می شود.

ساخت سوئیچ i10

i10 یکی از مدل های خودرو هیوندا می باشد. این خودرو از سال 96 تا 99 در این ایران به صورت مونتاژ شده عرضه میشود. کلیه خدمات سوئیچ و ریموت در مجموعه نگین ریموت ویژه خودرو هیوندا آی 10 ارائه می شود.

ساخت سوئیچ i20

هیوندا i20 در سه مدل در ایران وجود دارد. هیوندا i20 مونتاژ داخل که از سال 96 تا 99 تولید شده است ، مدل دیگر که توسط خود شرکت و از سال 2008 تا 2014 تولید شده و در نهایت مدل هیونداi20 فیس لیفت می باشد.

ساخت سوئیچ i30

هیوندا آی 30 یکی از مدل های پرطرفدار این خودرو سازی در ایران می باشد. این خودرو در از سال 2007 تا 2012 تولید شده است و یکی از مدل های هاچ بک موفق می باشد.

ساخت سوئیچ i40

تولید هیوندا آی 40 از سال 2011 شروع شد. این مدل در ایران در دو نوع نوع سدان و استیشن واگن وجود دارد و دارای طرفداران بسیاری است.

ساخت سوئیچ سوناتا

این مدل از خودرو هیوندا از سال 2005 برای اولین بار در بازار جهانی عرضه شده و هم اکنون نیز در حال تولید است. سوناتا دارای مدل های مختلفی از جمله هیوندا سوناتا هیبریدی ، NF و YF می باشد.

قیمت ساخت سوئیچ هیوندای

نگین ریموت با 25 سال تجربه از جمله اولین مراکز تخصصی است که با داشتن سالها تجربه و نیروهای و تجهیزات روز دنیا و همچنین با تکیه بر اعتماد مشتریان خود به شما این اطمینان را می دهد که سوئیچ و ریموت هیوندا شما را با بالاترین کیفیت برای حفظ امنیت خودرو شما ، مناسبت ترین قیمت با حضور متخصصین و در سریعترین زمان حتی در محل شما برای افرادی که امکان انتقال خودرو خود را ندارند در اختیارتان قرار دهد.

معرفی خودرو هیوندا

نام هيوندا اشاره به مجموعه شركت ها و كارخانجات معظمي دارد كه در سال 1947 توسط آقاي چونگ جو يونگ ( Chung Ju Yung ) بنيان گذاري و تاسيس شد و سرانجام به بزرگترين گروه صنعتي كره تبديل شد. اين مجموعه از تشكيل اولين شركت ساختماني در سال 1947 آغاز بكار كرد.

شركت هيوندا موتور بخشي از گروه خودرويي هيونداي/كيا بزرگترين كمپاني كره جنوبي است. دفتر مركزي آن در سئول و محل بزرگترين كارخانه آن در اوسان (Ulsan) مي باشد كه قابليت توليد 1.4 ميليون دستگاه خودرو را در سال دارا مي باشد.
اولين مدل خودروي توليد شده شركت هيوندا موتور، “كورتينا” (Cortina) با همكاري شركت فورد انگلستان توليد گشت. در سال 1988 هيونداي موتور با اتكا بر تكنولوژي خود ساخت خودرهاي متوسط سايز را با توليد “سوناتا” آغاز كرد.

در سال 1998 شركت هيونداي موتور عمده فعاليت خود را در ساخت يك خودروي جهاني بنا نمود. در اين سال آقاي چونگ جو يونگ، مديريت شركت هيونداي موتور را به فرزند خود آقاي چونگ مونگ كو (Chung Mong Koo) سپرد.

هم اكنون شركت هيوندا داراي يكي از گسترده ترين پايگاههاي توليد و مراكز تحقيق و گسترش از ميان شركتهاي خودروسازي جهان در خارج از كشور خود مي باشد.

شركت هيوندا با اتكا بر دانش فناوري توليد خود و بر پايه استراتژي توليد خودروي با كيفيت با قيمت مناسب سعي دارد در سال 2010 به مقام اول خودروسازي جهان نايل گردد.


تماس با تخصصی مرکز نگین ریموت

مرکز نگین ریموت در زمینه ساخت کلیه سوئیچ و ریموت انواع مدل خودرو از جمله بنز – هیوندا – بی ام و – کیا – پورشه و … خدمات ساخت سوئیچ – ساخت ریموت – ساخت سوئیچ یدک – تعمیر ریموت – تعویض قاب و باتری – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی ریموت و برداشتن کد ریموت های قدیمی – تعریف ریموت جدید برای خودرو – کپی کلید و ریموت و … ارائه می دهد. این مرکز دارای 3 شعبه در در غرب تهران (مرزداران) و شمال تهران (آجودانیه ) و شمال غربی تهران منطقه سعاد آباد می باشد.

این مرکز دارای شعبات سیار در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، زعفرانیه ، تجریش ، آجودانیه ، اقدسیه ، ولنجک و … در شمال – بلوار فردوس ، جنت آباد ، شهران ، تهرانسر ، مرزداران ، تهرانسر ، چیتگر ، شهرزیبا در غرب تهران – تهرانپارس ، نارمک ، نظام آباد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حشمتیه ، شمس آباد و … در شرق تهران – خزانه ، نازی آباد ، یاخچی آباد ، خانی آباد ،شوش ، مولوی ، افسریه و … در جنوب تهران می باشد تا خدمات رسانی به شما مشتریان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

خدمات مرکز نگین ریموت برای چه خودروهایی انجام می شود؟

این خدمات ویژه تمامی خودرو ها از جمله بنز ، بی ام و ، کیا ، هیوندا ، پورشه ، ولوو و … انجام می شود.

در چه شهرهایی این خدمات انجام می شود؟

خدمات ما در شهر تهران قابل ارائه می باشد و بنا به شرایط خاصی در شهرهای دیگر نیز انجام می شود.

چه خدماتی در نگین ریموت ارائه می شود؟

ساخت سوئیچ ، پروگرام و کددهی ریموت – تعریف ریموت – تعمیر ریموت – تعویض باتری و قاب ریموت – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – کپی ریموت – خام نمودن کلید

قیمت خدمات سوئیچ و ریموت ماشین چقدر است؟

خدمات سوئیچ و ریموت بنا بر مدل خودرو و همینطور خدمات مورد نیاز متغیر می باشد شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها با شماره 22297397 تماس بگیرید.

© Copyright 2022
همین حالا با ما تماس بگیرید