اگر شما به دریافت خدماتی از جمله ساخت سوئیچ میتسوبیشی و ساخت ریموت میتسوبیشی ، تعمیر سوئیچ میتسوبیشی ، تعمیر ریموت میتسوبیشی ، ساخت سوئیچ یدک میتسوبیشی و یا پروگرام ریموت و کددهی ریموت میتسوبیشی نیاز پیدا کردید کافیست با ما تماس بگیرید.
در صورت مفقود شدن و گم شدن سوئیچ خود و یا هر مشکل دیگر با ما تماس بگیرید و مشکل خود را با متخصصین مجرب ما مطرح کنید و  از قیمت های ما اطلاع پیدا کرده و همچنین ثبت سفارش خود را به راحتی ثبت نمایید. متخصصین ما در سریعترین زمان در صورت نیاز در محل شما حاضر شده و مشکل شما را رفع خواهند کرد.

  • باز کردن درب میتسوبیشی با نارلترین قیمت
  • ساخت سوئیچ میتسوبیشی و کددهی ریموت میتسوبیشی ، ساخت سوئیچ یدک
  • پروگرام و تعریف ریموت میتسوبیشی و ساخت ریموت میتسوبیشی
  • ساخت کلید گمشده میتسوبیشی و ریموت گمشده میتسوبیشی
  • ساخت کلید میتسوبیشی و تعریف ریموت میتسوبیشی در محل
  • ساخت ریموت میتسوبیشی
  • ساخت سوئیچ میتسوبیشی
  • عیب یابی کلید اورجینال
  • آموزش ساخت سوئیچ و ریموت
  • تعمیر ریموت در محل
  • ساخت سوئیچ ۲۴ ساعته
  • کپی سوئیچ سراسر ایران

سوئیچ و ریموت میتسوبیشی دارای مدل های مختلفی می باشد و از آنجایی که قیمتها بر اساس مدل خودرو و سوئیچ میتسوبیشی متفاوت است و همچنین خدمات متفاوتی برای آن نیاز است. قیمت ها نیز متغیر است. در صورت نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

سوئیچ و ریموت میتسوبیشی شما ممکن است در اثر برخی از حادثه ها از جمله شکستن ، افتادن در آب و یا … خراب شود و یا در اثر حادثه گم شده و یا دزدیده شود.  شما می توانید برای دسترسی به سوئیچ و ریموت میتسوبیشی خود با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر شما را از جمله ساخت سوئیچ یدک یا ساخت ریموت میتسوبیشی – تراش تیغه کلید ، باز کردن درب خودرو و …را با بالاترین کیفیت با بهترین و به روز ترین ابزار به شما ارائه دهند.

داشتن مهارت و تجربه در هر زمینه کاری بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که تعمیرات و هزینه های نگهداری خودرو ها بسیار بالا می باشد بنابراین بهترین روش برای صرف هزینه کمتر و زمان کمتر و همینطور امنیت بیشتر برای شما و خودروی میتسوبیشی شما، استفاده از نیروی متخصص و متبحر در هر زمینه ای از جمله ساخت سوئیچ میتسوبیشی و ساخت ریموت میتسوبیشی می باشد. شما برای اینکه نتیجه دلخواه خود را بدست آورید باید برای ساخت سوئیچ و ریموت خود به مراکزی مراجعه نمایید که دارای نیروهای با دانش و تجربه کافی در این زمینه و همینطور دارای امکانات به روز در رابطه با خودروهای هوشمند و لوکس امروزی باشد.

برای پروگرام سوئیچ میتسوبیشی چند روش وجود دارد. این آموزش صرفا برای ریموت برای برخی مدل ها جواب گو می باشد. ابتدا باطری ریموت میتسوبیشی خود را چک نمایید. با فشردن هر یک از دکمه ها می بایست چراخ کلید خودرو روشن شود. حالا می بایست دکمه قفل (Lock) و دکمه باز (Unlock) را با هم به مدت ۳ ثانیه نگه دارید بعد رها کنید و دکمه باز (Unlock) را یک بار بفشارید.

حالا سوئیچ شما پروگرام شده و می توانید درب های خودرو را باز و بسته نمایید. در صورت عدم موفقیت حتما با شماره های ما تماس بگیرید تا شما را در کمترین زمان راهنمایی نماییم.

ساخت سوئیچ میتسوبیشی نیاز به تخصص زیاد و همچنین تجربه دارد و در کنار این مسائل وجود وسایل کاربردی و پیشرفته نیز بسیار مهم است. با توجه به اهمیتی که ریموت کنترل و سوئیچ ماشین دارد، برای کددهی و سفارش ساخت ریموت و سوئیچ باید به مرکزی مراجعه کرد که خدماتی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می کند.
بدون وجود سوئیچ و ریموت هیچ استفاده ای نمی توان از خودرو کردد و حتی نمی توان آن را روشن کرد. بنابراین یکی از مهم ترین لوازم های خودرو سوئیچ آن می باشد.

زمانی که سوئیچ و ریموت میتسوبیشی شما باید پروگرام شود باید به مراکز تخصصی مراجعه نمایید که تجهیزات و امکانات در این زمینه را در اختیار داشته باشند. برای اینکه سوئیچ و ریموت میتسوبیشی شما باید کددهی شود و کد داده شده برای اتومبیل شما تعریف شود که انجام این کارها نیاز به تخصص کافی و ابزار پیشرفته دارد.

مرکز نگین ریموت در زمینه ساخت کلیه سوئیچ و ریموت انواع مدل خودرو از جمله بنز – هیوندا – بی ام و – کیا – پورشه و … خدمات ساخت سوئیچ – ساخت ریموت – ساخت سوئیچ یدک – تعمیر ریموت – تعویض قاب و باتری – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی ریموت و برداشتن کد ریموت های قدیمی – تعریف ریموت جدید برای خودرو – کپی کلید و ریموت و … ارائه می دهد. این مرکز دارای 3 شعبه در در غرب تهران (مرزداران) و شمال تهران (آجودانیه ) و شمال غربی تهران منطقه سعاد آباد می باشد.
این مرکز دارای شعبات سیار در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، زعفرانیه ، تجریش ، آجودانیه ، اقدسیه ، ولنجک و … در شمال – بلوار فردوس ، جنت آباد ، شهران ، تهرانسر ، مرزداران ، تهرانسر ، چیتگر ، شهرزیبا در غرب تهران – تهرانپارس ، نارمک ، نظام آباد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حشمتیه ، شمس آباد و … در شرق تهران – خزانه ، نازی آباد ، یاخچی آباد ، خانی آباد ،شوش ، مولوی ، افسریه و … در جنوب تهران می باشد تا خدمات رسانی به شما مشتریان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.


شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

© Copyright 2022
همین حالا با ما تماس بگیرید