اگر شما به دریافت خدماتی از جمله ساخت سوئیچ لکسوس و ساخت ریموت لکسوس ، تعمیر سوئیچ لکسوس ، تعمیر ریموت لکسوس ، ساخت سوئیچ یدک لکسوس و یا پروگرام ریموت و کددهی ریموت لکسوس نیاز پیدا کردید کافیست با ما تماس بگیرید. در صورت مفقود شدن و گم شدن سوئیچ خود و یا هر مشکل دیگر با ما تماس بگیرید و مشکل خود را با متخصصین مجرب ما مطرح کنید و  از قیمت های ما اطلاع پیدا کرده و همچنین ثبت سفارش خود را به راحتی ثبت نمایید. متخصصین ما در سریعترین زمان در صورت نیاز در محل شما حاضر شده و مشکل شما را رفع خواهند کرد.

  • تعریف ریموت انواع مدل های لکسوس در محل و با نازلترین قیمت
  • باز کردن درب لکسوس در کوتاهترین زمان ممکن
  • تعریف ریموت کی لس لکسوس
  • تراش کلید لکسوس
  • تعریف ریموت گمشده لکسوس
  • کددهی ریموت لکسوس
  • ساخت کلید لکسوس
  • تعریف ریموت لکسوس
  • کلید یدک لکسوس، کلید اصلی لکسوس
  • تعریف ریموت لکسوس در محل
  • ریموت کی لس لکسوس
  • کپی ریموت لکسوس
  • ساخت ریموت nx300h لکسوس ،ساخت ریموت nx200t ، ساخت ریموت nx200t f sport ، ساخت ریموت nx 2017 ، ساخت ریموت nx 2016 ، ساخت ریموت nx 2015 ، ساخت ریموت nx interior ، ساخت ریموت

سوئیچ و ریموت لکسوس دارای مدل های مختلفی می باشد و از آنجایی که قیمتها بر اساس مدل خودرو و سوئیچ لکسوس متفاوت است و همچنین خدمات متفاوتی برای آن نیاز است. قیمت ها نیز متغیر است. در صورت نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

سوئیچ و ریموت لکسوس شما ممکن است در اثر برخی از حادثه ها از جمله شکستن ، افتادن در آب و یا … خراب شود و یا در اثر حادثه گم شده و یا دزدیده شود.  شما می توانید برای دسترسی به سوئیچ و ریموت لکسوس خود با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر شما را از جمله ساخت سوئیچ یدک یا ساخت ریموت لکسوس – تراش تیغه کلید ، باز کردن درب خودرو و …را با بالاترین کیفیت با بهترین و به روز ترین ابزار به شما ارائه دهند.

داشتن مهارت و تجربه در هر زمینه کاری بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که تعمیرات و هزینه های نگهداری خودرو ها بسیار بالا می باشد بنابراین بهترین روش برای صرف هزینه کمتر و زمان کمتر و همینطور امنیت بیشتر برای شما و خودروی لکسوس شما، استفاده از نیروی متخصص و متبحر در هر زمینه ای از جمله ساخت سوئیچ لکسوس و ساخت ریموت لکسوس می باشد. شما برای اینکه نتیجه دلخواه خود را بدست آورید باید برای ساخت سوئیچ و ریموت خود به مراکزی مراجعه نمایید که دارای نیروهای با دانش و تجربه کافی در این زمینه و همینطور دارای امکانات به روز در رابطه با خودروهای هوشمند و لوکس امروزی باشد.

ساخت سوئیچ لکسوس نیاز به تخصص زیاد و همچنین تجربه دارد و در کنار این مسائل وجود وسایل کاربردی و پیشرفته نیز بسیار مهم است. با توجه به اهمیتی که ریموت کنترل و سوئیچ ماشین دارد، برای کددهی و سفارش ساخت ریموت و سوئیچ باید به مرکزی مراجعه کرد که خدماتی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می کند.
بدون وجود سوئیچ و ریموت هیچ استفاده ای نمی توان از خودرو کردد و حتی نمی توان آن را روشن کرد. بنابراین یکی از مهم ترین لوازم های خودرو سوئیچ آن می باشد.

زمانی که سوئیچ و ریموت لکسوس شما باید پروگرام شود باید به مراکز تخصصی مراجعه نمایید که تجهیزات و امکانات در این زمینه را در اختیار داشته باشند. برای اینکه سوئیچ و ریموت لکسوس شما باید کددهی شود و کد داده شده برای اتومبیل شما تعریف شود که انجام این کارها نیاز به تخصص کافی و ابزار پیشرفته دارد.

در سال ۱۹۸۳ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره وقت شرکت “تویوتا”، “ایجی تویودا”، جلسه‌ای فوق‌العاده با مدیران ارشد کمپانی “تویوتا” ترتیب داد و در آن جلسه از آن پرسید، که آیا امکان دارد که “تویوتا” بتواند وارد کلاس خودروهای لوکس شده و با نام‌های بزرگ این کلاس رقابت کند؟! این پرسش “تویوتا” را وارد پروژه‌ای به نام “اف۱” کرد، که هدف آن، تولید خودرویی قابل رقابت با سایر اتومبیل‌های مطرح این کلاس بود.محصول نهایی “پروژه اف۱” خودروی “لکسوس ال‌اس” بود. ولی در پی موفقیت “تویوتا” در فروش دو مدل جدید “تویوتا کریسیدا” و “تویوتا سوپرا”، مجریان “پروژه اف۱” توسعه این دو مدل را آغاز کردند. همچنین طراحان این پروژه بر روی توسعه دو مدل دیگر “تویوتا کراون” و “تویوتا سده” نیز شروع بکار نمودند.

ساخت سوئیچ لکسوس Lexus

در سال ۱۹۸۶ شرکت تبلیغاتی “ساعتچی اند ساعتچی”، که سال‌ها به‌عنوان آژانس تبلیغاتی، با شرکت “تویوتا” همکاری می‌کرد، به درخواست مدیریت “تویوتا”، یک تیم تخصصی جهت انتخاب نام برند، برای شرکت تولید خودروی لوکس، تشکیل داد.
از میان ۲۱۹ نام تجاری، در نهایت نام‌های “وکترا”، “ورون”، “چاپارل”، “کالیبره” و “الکسیس” برای شرکت جدید کاندید شدند و زمانی‌که نام “الکسیس” انتخاب شد، این موضوع که “الکسیس” ممکن است، برای نام خودرو مناسب نباشد، مطرح گردید و نهایتأ با تغییر حرف لاتین یو بجای آی و تغییر حرف نخست یعنی؛ ای با ال (که از لاکسری به معنی لوکس گرفته شده بود) نام “لکسوس” تعیین گردید.

مرکز نگین ریموت در زمینه ساخت کلیه سوئیچ و ریموت انواع مدل خودرو از جمله بنز – هیوندا – بی ام و – کیا – پورشه و … خدمات ساخت سوئیچ – ساخت ریموت – ساخت سوئیچ یدک – تعمیر ریموت – تعویض قاب و باتری – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی ریموت و برداشتن کد ریموت های قدیمی – تعریف ریموت جدید برای خودرو – کپی کلید و ریموت و … ارائه می دهد. این مرکز دارای 3 شعبه در در غرب تهران (مرزداران) و شمال تهران (آجودانیه ) و شمال غربی تهران منطقه سعاد آباد می باشد.
این مرکز دارای شعبات سیار در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، زعفرانیه ، تجریش ، آجودانیه ، اقدسیه ، ولنجک و … در شمال – بلوار فردوس ، جنت آباد ، شهران ، تهرانسر ، مرزداران ، تهرانسر ، چیتگر ، شهرزیبا در غرب تهران – تهرانپارس ، نارمک ، نظام آباد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حشمتیه ، شمس آباد و … در شرق تهران – خزانه ، نازی آباد ، یاخچی آباد ، خانی آباد ،شوش ، مولوی ، افسریه و … در جنوب تهران می باشد تا خدمات رسانی به شما مشتریان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.


شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

© Copyright 2022
همین حالا با ما تماس بگیرید