سوئیچ و ریموت بنز

تولیدکنندگان مطرح خودرو مانند بنز معمولاً برای هر سری از تولیدات خود مدل‌های سوئیچ متفاوتی را در نظر می‌گیرند. دلیل در نظر گرفتن این تفاوت به غیر از ایجاد تمایز و تخصصی کردن ظاهر خودروها، برقرار کردن امکان گنجاندن آپشن‌های متفاوت با توجه به ویژگی‌های هر سری مختلف است. مدل‌های سوئیچ بنز با توجه به سری‌های مختلف این خودرو، در انواع سوئیچ بنز کلاس B، کلاس C، کلاس EL و… طبقه‌بندی می‌شود.  
خدمات سوئیچ و ریموت بنز از جمله تخصصی ترین خدمات مرکز تخصصی نگین ریموت می باشد. ما می توانیم با کیفیت ترین خدمات سوئیچ و ریموت را برای مدلها و کلاس های مختلف خودو بنز با حضور متخصصین خود در کمترین زمان در اختیار شما قرار دهیم. نمونه ای از خدمات ما را در زیر می توانید مشاهده کنید.

خدمات سوئیچ و ریموت بنز

داشتن مهارت و تجربه در هر زمینه کاری بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که تعمیرات و هزینه های نگهداری خودرو ها بسیار بالا می باشد . بنابراین بهترین روش برای صرف هزینه و زمان کمتر و امنیت بیشتر برای شما و خودروی شما، مراجعه به نیروی متخصص می باشد. این نیرو ها در هر زمینه ای از جمله ساخت سوئیچ و ریموت بنز دارای سابقه و لوازم مناسب می باشند.

برای اینکه نتیجه دلخواه خود را بدست آورید، باید برای ساخت سوئیچ و ریموت خود به مراکزی مراجعه نمایید که دارای نیروهای با تجربه کافی در این زمینه باشند. همینطور دارای امکانات به روز در رابطه با خودروهای هوشمند و لوکس امروزی باشد.

  • متخصص در باز کردن درب بنز در محل با رویت کردن مدارک شناسایی اتومبیل
  • ساخت ریموت بنز و کددهی ریموت کیلس گو
  • ساخت کلید بنز در صورت گم شدنو یدکی با دستگاه تمام اتوماتیک
  • پاک کردن کد خطای بنز با دستگاه دیاگ مخصوص
  • تعویض قاب جدید بنز و نیز باطری ریموت
  • ساخت ریموت گمشده بنز W204
  • ساخت کلید و ریموت مرسدس بنز در حداقل زمان ممکن
  • سفارش ریموت کی لس مرسدس بنز 2014 به بالا
  • ساخت و تراش کلید و مرسدس بنز
  • غیرفعال سازی ریموت های گمشده بنز
  • تعریف ریموت انوع کلاس های بنز (CLASS:C-CLK-SL-ML-E-S)
  • ساخت کلید ست کامل ایموبلایزر بنز
  • تعمیر قفل فرمان بنز
  • کپی ریموت بنز
  • کددهی سوئیچ و تعریف سوییچ بنز

تعمیر ریموت بنز

سوئیچ خودرو شما ممکن است در اثر برخی از حادثه ها از جمله شکستن ، افتادن در آب و یا … خراب شود و یا در اثر حادثه گم شده و یا دزدیده شود. برای دسترسی به سوئیچ و ریموت بنز با بالاترین کیفیت، بهترین و به روز ترین ابزار با مرکز ما تماس بگیرید. متخصصین ما در سریعترین زمان خدمات مورد نظر شما از جمله ساخت سوئیچ یدک بنز – ساخت ریموت – تراش تیغه کلید ، باز کردن درب خودرو و …را به شما ارائه دهند.

*** اگر نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت بنز دارید، می توانید با مرکز تخصصی نگین ریموت تماس بگیرید. متخصصین ما به شما خدمات مورد نیاز را ارائه می کنند. اگر نیاز به باز کردن درب، ساخت سوئیچ یدک و روشن کردن خودرو و … در این زمینه دارید می توانید با ما در ارتباط باشید ***

ساخت ریموت و قاب ریموت بنز

یکی از بخش های اصلی ریموت ، قاب آن می باشد. قاب ها به صورت فابریک و اورجینال و طرح سوئیچ بنز در بازار موجود هستند. این مدل ها از نظر رنگ ، ظاهر ، تعداد دکمه ها و همینطور کارایی و براساس نوع و سال خودرو متفاوت میباشد. مرکز تخصصی نگین ریموت خدماتی در زمینه تعمیر و فروش قاب ریموت بنز را به مشتریان ارائه می کند.

کپی کلید یدک بنز 

با توجه به مشغله های متعددی که این روزها برای همه ما وجود دارد گم کردن یا مفقودی سوئیچ امری طبیعی عادی می باشد. ولی اگر چنین اتفاقی برای شما بیفتند و شما ریموت بنز خودرا گم کنید باید در اولین اقدام به منظور دریافت خدمات به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید.

این مراکز تمام اقداماتی را که در خصوص مفقود شدن و خدمات سوئیچ و ریموت بنز می باشد به شما ارائه می نمایند. مجموعه تخصصی نگین ریموت جدا از اینکه ریموت را برای شما می سازد، با استفاده از تجهیزات پیشرفته کد سوییچ بنز شما را نیز تغییر می دهد. اگر ریموت بنز قبلی شما را شخصی دزدیده باشند یا به سرقت رفته و بخواهد خودروی شما را سرقت کند دیگر چنین امکانی وجود ندارد و با کد جدید نمی توانید به خودرو شما دسترسی پیدا کند.

ساخت، پروگرام ،کددهی و … برای سوییچ بنز نیاز به تخصص زیاد و همچنین تجربه دارد و در کنار این مسائل وجود وسایل کاربردی و پیشرفته نیز بسیار مهم است. با توجه به اهمیتی که ریموت کنترل و سوئیچ ماشین دارد، برای کددهی و سفارش ساخت ریموت و سوئیچ باید به مرکزی مراجعه کرد که خدماتی در سراسر ایران را به مشتریان خود عرضه می کند. بدون وجود سوئیچ و ریموت هیچ استفاده ای نمی توان از خودرو کردد و حتی نمی توان آن را روشن کرد. بنابراین یکی از مهم ترین لوازم های خودرو سوئیچ آن می باشد.

سوئیچ یدک بنز 

علاوه بر سوئیچ‌های اصلی خودروها، به سوئیچ‌های باز طراحی شده یا یدکی هم گفته می‌شود که ساخت آن‌ها توسط مراکز خدماتی تخصصی برای مواقع ضروری از جمله گم شدن سوئیچ اصلی در نظر گرفته می‌شود. این سوئیچ‌ها اگرچه ممکن است تمامی قابلیت‌های سوئیچ اصلی را ارائه ندهد، اما خصوصاً برای کاربرانی که در ایران زندگی می‌کنند و عملاً امکان دسترسی به خدمات جانبی شرکت بنز را ندارند، به‌عنوان بهترین راه ممکن برای دوباره برقرار کردن امکان استفاده از خودرو شناخته می‌شود. 

کلیدهای قدیمی تر دارای ساختار ساده تری نسبت به امروزی می باشند. همچنین مراکز خدمات رسانی و یا ساخت ریموت ها بسیار کم تر از الان بود. با توجه به ساختار ریموت کنترل و بسیار پیچیده تر شدن آن، ساخت و تعمیر ریموت امریست بسیار تخصصی که در حوزه عمل خدمات دهندگانی می باشد که دارای سال ها فعالیت در این زمینه هستند. ساخت سوئیچ یدک بنز یکی از فعالیت های تخصصی در این زمینه می باشد. با توجه به حساسیت هایی که در این از ریموت ها وجود دارد این کار باید توسط افراد خبره در این زمینه انجام شود.

در صورتی که هر مشکلی برای سوئیچ خودرو بنز پیش بیاید، مطمئن ترین راه یافتن یک مرکز تخصصی و معتبر در زمینه سوئیچ یدک بنز با متخصصانی آگاه ، همراه با لوازم مناسب و به روز و مراجعه به آن است. تاکید میکنیم که به روز بودن دانش، تخصص و مهارت‌های اعضای مجموعه بسیار قابل اهمیت است.

به این دلیل که سوئیچ‌های نسل مدرن اتومبیل ‌های خودروسازی شرکت بنز پیشرفت قابل توجه‌ای داشته اند و درپی آن نیز طبعا طراحی و ساخت این ریموت کنترل ها و همچنین تنوع زیاد میان آنها، امر تعمیر، تعویض و یا ساخت مجدد سوئیچ های این دسته از خودروها را دچار پیچیدگی و دشواری بخصوصی نموده است.  

تعریف کلید بنز 

برای پروگرام سوئیچ و ریموت بنز خود باید به مراکزی مراجعه نمایید که تجهیزات و امکانات در این زمینه را در اختیار داشته باشند. برای اینکه تعریف ریموت بنز شما باید کددهی شود و کد داده شده برای اتومبیل شما تعریف شود که انجام این کارها نیاز به تخصص کافی و ابزار پیشرفته دارد.

اگر که ماشین خود را تعویض کردید و یا یک ریموت یدک بنز خام برای شما مانده، به دریافت خدمات تعریف ریموت بنز نیازمندید. به طور جدی توصیه می شود که اگر ماشین بنز خود را از فرد دیگری خریداری کرده‌اید، برای تعریف ریموت بنز ، ابتدا کلید بنز را خام کرده و سپس با کمک خدمات تعریف و کددهی ریموت بنز‌ کد جدیدی برای ریموت خود تعریف کنید.
تصور غلطی که در بین اکثر مردم وجود دارد این است که ریموت همه مدل‌های بنز شبه به یکدیگرند. برخلاف شباهت ظاهری ریموت انواع مدل‌های مختلف بنز ، از لحاظ ساختاری شباهتی با هم ندارند. هر سوییچ بنز کد مخصوص به خود را دارد و این کد مختص به اوست. در مورد نوع سیستم ضد سرقتی هر مدل نیز این تفاوت وجود دارد و به این دلیل است که ریموت هیچ دو مدل بنز شبیه به هم نیست.

خام کردن ریموت

در صورت گم شدن یا به سرقت رفتن ریموت کنترل خود، انجام عمل پاک کردن سوئیچ یا ریموت کنترل اولین و تنها فکری است که بایستی هر چه سریع‌تر آن را عملی کنید، با انجام این کار رایانه‌ اتومبیل شما سریعا از دسترس خارج شده و خطر بروز هرگونه خطر امنیتی برای خودروی شما را از بین خواهد برد و آسودگی خاطر را به شما هدیه خواهد کرد‌. این کار و سایر خدمات این چنینی جهت حفاظت از خودروی شما و همچنین رفع مشکلات احتمالی از جمله خدمات مربوط به ریموت کلیس بنز می‌باشد.  

دلایلی که افراد عادی نمیتوانند اقدام به تعمیر ریموت بنز کنند، عبارتند از: 

  • قیمت سوئیچ بنز ، نسبتاً بالاست. پس امکان دارد با کوچکترین دستکاری سوئیچ خودرو بنز ، هزینه سنگینی متحمل شوید. 
  • تعمیرکار برای تعمیر ریموت بنز از ابزارها و دستگاه‌های خاصی استفاده می‌کند که در دسترس هر کسی نیست و کار کردن با این ابزارها تخصص لازم دارد.
  • در تعریف کلید بنز از تکنولوژی‌ پیشرفته استفاده می شود. امکان این هست که با دستکاری ریموت، امنیت ماشین شما از بین برود.
  • در صورتیکه نیاز به کددهی ریموت بنز داشته باشید، وجود دستگاه های تخصصی برای کد دهی الزامی است.
  • ساخت سوییچ بنز با کیفیت پایین و یا خرید کلید بنز تقلبی یکی از دغدغه‌های اجتناب‌ناپذیر تماس با تعمیرکار نامعتبر است.
  • امکان دارد به دلیل استفاده اشخاص عادی از ابزارهای متفرقه، به سوئیچ خودرو بنز آسیب فیزیکی جدی وارد شود.

ساخت سوئیچ کی لس بنز

سیستم کی لس بنز یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین سیستم الکتریکی و برقی برای خودرو بنز است. کی لس استارت بنز از به روز ترین خدمات در زمینه سوئیچ و ریموت بوده که میزان ایمنی و همینطور امنیت را برای خودرو بنز شما فراهم می کند.

دیگر سارقین خودروها نمی‌توانند با ابزارهای قدیمی، درب خودروها و همچنین امنیت آنها را به خطر اندازند و نیز سارق تا زمانی که به سوئیچ خودروی شما نزدیک شود، نخواهد توانست که کدهای آنها را به دست آورد. پس شما باید در نگهداری سوئیچ خود بسیار با دقت و با هوش باشید. اگر از سوئیچ خودروی خود به درستی نگهداری کنید و نیز جای آن امن باشد، از نظر دزدی امنیت خودرو بسیار بالا است.  

نصب ریموت کیلس استارت بنز

در خودرو کی لس با استارت بدون کلید، از خودروهایی است که جذابیت زیادی و نیز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر خودروی شما قابلیت نصب کی لس را ندارد، متخصصین در مراکز معتبر آماده ارائه خدمات به شما می باشند و از نظر فنی آماده هستند تا در خودروی بنز شما بخشی را برای نصب کس لس آماده کنند. 
 کی لی استارتر بنز نیز یک ریموت است که به کمک دزدگیر خودروی شما می آید و نیز در دستگاه کی لس استارتر یک سری امواج هستند که به صورت بی سیم است و این امواج از طریق یک گیرنده از خودروی شما دریافت شده است و هنگامی که به خودروتان نزدیک می‌شوید سریعا حس می‌کند و چراغ هایش روشن شده است. این در واقع نشان دهنده کی لس استارتر است.
بزرگترین عیبی که سیستم های کی لس دارند این است که اگر سارقان بتوانند سیگنال ریموت خودرو را بیابند، به راحتی و خیلی سریع و آسان می‌توانند درب های خودرو را باز کرده و خودروی شما را به سرقت ببرند. همین موضوعات است که امنیت خودروی شما را به خطر می‌اندازد. 

در واقع این مدل از ریموت ها بسیار هوشمند می باشند. در کیلس استارتر ها فرقی ندارد سوئیچ در دست یا در جیبش و کیف راننده باشد با نزدیک شدن او به خودرو، هنگامی که فاصله‌اش کمتر از یک متر شود قفل درب‌های خودرو باز و در هنگام خروج نیز با فاصله گرفتن راننده از ماشین، درب‌ها قفل می‌شوند.

برای نصب کیلس استارترها بر روی خودرو بنز شما، در ابتدا سیستم کامپیوتر خودرو مورد آنالیز قرار میگیرد و بعد از بررسی های مورد نیاز کیلس استارتر بر روی خودرو شما نصب می شود.

باز کردن درب بنز

ریموت خودرو یا سوئیچ خودرو عملا یکی از اصلی ترین و مهم ترین وسیله ای است که می‌شود به داخل خودرو دسترسی داشت که بنا به هر دلیلی اگر ریموت شما گم شده باشد یا خراب شده باشد تقریبا دیگر از خودرو نمی‌توان استفاده کرد و شما بایستی در اسرع وقت و با خونسردی با یکی از نمایندگی های بنز و یا مرکز ساخت سوئیچ و ریموت بنز تماس بگیرید و پس از اینکه مدارک شما روئیت شد توسط مرکز، اقدام به بازگشایی درب بنز شما می کنند.
در این مراکز ساخت سوئیچ و ریموت بازسازی می‌شود و همچنین پرگرام ریموت کی لس گو بنز انجام می‌شوند. ساخت کلید یدک و ریموت در مراکز ساخت ریموت بسیار ساده و بدون اتلاف وقت شما صورت می‌گیرد و حتی اگر قاب ریموت خودروی شما خراب یا شکسته شده باشد می‌توانید در مراکز ساخت ریموت، که اگر قابل تعمیر باشد، تعمیر می‌شود و یا تعویض می‌گردد.

شما نگران پروگرام داخل ریموت نباشید که این مراکز آن را بدرستی برای ریموت خودروی شما پروگرام و برنامه ریزی می‌کنند و چنانچه ریموت شما گم شده یا سرقت شده باشد آن را از طریق دستگاهی به نام دیاگ آن را غیر فعال می‌کنند و آن ریموت دیگر قابل استفاده نمی‌باشد و خودروی شما به ایمنی قبل بر‌می‌گردد.  

در داخل ریموت خودرو قطعه‌ای وجود دارد به نام تراش تیغه که در واقع قطعه‌ای است که بسیار پیشرفته می‌باشد و بسیار حساس و کاربردی در تولید و ساخت ریموت می‌باشد که ساخت آن از طریق دستگاههای بسیار پیشرفته و بدون ضریب خطا و با افرادی که در این کار بسیار فنی و با تجربه هستند صورت می‌گیرد که از طریق دستگاه سی ان سی صورت پذیر است.  

سوئیچ فابریک و ریموت طرح بنز

گروه خودرو سازی بنز در هر زمان و شرایطی یکی از بهترین تولید کننده‌های خودرو در جهان می‌باشد که توانسته در زمینه ساخت کلید یدک و ریموت که بسیار پر ظرافت و حساسی است بسیار موفق باشد. اشخاصی که از برند محصولات شرکت بنز استفاده می‌کنند در صورت گم شدن یا مفقود شدن یا سرقت رفتن سوئیچ و ریموت بنز با مراجعه به مراکز معتبر و اصلی ساخت و تولید سوئیچ و ریموت، مشکل خود را حل نمایند. اگر به دلایلی به مراکزی که معتبر نیستند مراجعه شود نه تنها مشکل شما حل نخواهد شد بلکه مشکل شما دو چندان خواهد شد یا باعث شود که در خودروی شما خطاهایی اتفاق بیفتد و خودرو دچار مشکل شود و به قطعه های دیگر خودرو نیز آسیب بزند.  
زیرا قطعه ای که در اختیار شما قرار دادند اصلی نبوده و نیز برای خودروی شما خسارات دیگری وارد کرده است و افرادی هستند که در قالب نمایندگی این کار را انجام می‌دهند که به عنوان برند اصلی خود را معرفی می‌کنند ولی در صورتی که اصل و زیر نظر مراکز اصلی ساخت ریموت و سوئیچ یدک نمی‌باشد که با فروش اجناس تقلبی و بی کیفیت امکان دارد که مشکل شما را در آن مقطع و لحظه حل نماید ولی در واقع به دلیل غیر اصل بودن، با بروز اشکالاتی در یک مدت کوتاه برای شما موجب خطاهایی در ریموت خودرو‌تان می‌شود. پس در صورت بروز مشکل حتما به مراکز معتبر و مجاز ساخت کلید یدک و ریموت که زیر نظر شرکت بنز هستند مراجعه فرمایید که از قطعات اصلی برای تعمیر سوییچ بنز و تعویض ریموت بنز شما مورد استفاده است. 

روشن کردن خودرو بنز

در ماشین‌های اولیه ساخت بشر در جهان که تولید شدند در زمان خودشان بسیار کار خارق العاده ای بود که برای روشن کردن موتور یا احتراق داخلی موتور از وسیله‌ای به نام هندل استفاده میشد که باید از قسمت جلوی موتور آن را می‌چرخاندند و کار آن چرخاندن میل لنگ موتور بود و با چرخاندن میل لنگ موتور را به حرکت می‌انداخت و ترتیب جرقه اولیه برای احتراق در داخل سیلندر به وجود میامد.
کار چرخاندن هندل بسیار پر زحمت و سخت بود و از توان افراد ضعیف خارج بود و باید حتما از افرادی که از قدرت بدنی بالایی برخوردار بودند این کار را انجام می‌دادند. اما با گذشت زمان و پیشرفت در صنعت خودرو سازی با اختراع وسیله‌ای به نام باتری برای خودرو، جرقه اولیه و روشن نمودن خودرو به وسیله جریان برق به وجود آمد که تنها با استفاده از یک کلید این کار صورت گرفته است و دیگر نیاز به افراد قوی نیست و هرکسی با هر توانی می‌تواند خودرو را با فشار دادن دکمه یا چرخاندن یک کلید روشن نماید و این اختراع باعث شد که کارها شکل راحت تر و از نظر زمان بهتر از قبل باشد و پیشرفت خودرو و تکنولوژی آن را به روزتر و مدرن تر کرده است.  

امنیت خودرو بنز

شما خیلی باید مراقب ریموب بنز خود باشید تا کسی نتواند سیگنال آن را پیدا کند تا بتواند به راحتی خودرو را به سرقت ببرد و شما را به دردسر اندازد. خودروهایی که دارای کی لس می باشند به امنیت و ایمنی بالا و ضد سرقت بودن معروف هستند و شرکت خودرو سازی بنز با ساخت و تولید خودروهای مدرن و امروزی توانست که توجه خیلی از افراد را به خودجلب کند و استقبال بی نظیری از خودروهای بنز از جانب مردم در تمامی کشورها شده است.
به همین دلیل از هر شخصی که برای خرید خودروی بنز اقدام کرده است، در مورد این خودرو سوال کنید در ابتدا مدرن بودن و شیک بودن آن را بیان می‌کند و بعد از ایمنی خودرو و نیز ضد سرقت بودن آن تعریف می‌کند و نیز خودرو بنز کاربردهای مثبت زیادی را دارا است. 

خدمات سوئیچ برای مدل های بنز

سوئیچ بنز E250

نگین ریموت می تواند خدمات مختلفی را در زمینه سویئچ و ریموت خودرو به شما ارائه نماید. از جمله این خدمات می توان به سوئیچ بنز E250 – پروگرام سوئیچ – کددهی و خام نمودن ریموت – کپی و تعریف، تعمیر و تعویض قاب ریموت و … اشاره نمود.

سوئیچ بنز AMG GT

یکی دیگر از مدل های خودرو بنز AGM GT است. خدماتی که در مرکز تخصصی ما برای این مدل از خودرو انجام می شود شامل ساخت سوئیچ ، پروگرام ریموت ، کددهی و تعریف ریموت ، کپی و تراش ریموت ، باز کردن درب خودرو و … می باشد. ریموت بنز AGM GT از جمله مدل هایی می باشد که نیاز به افراد متخصص در این زمینه دارد.

سوئیچ بنز S500

عیب‌یابی سوئیچ بنز S500، کپی‌برداری و ساخت مجدد آن کار هر شخصی نیست و دستیابی به این امر مهم مستلزم داشتن تجربه، تخصص و مهارت کافی است. حفظ کیفیت و کارایی این قطعات در مراکز تخصصی ساخت سوئیچ موجب افزایش کیفی سطوح امنیتی می‌شود و از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری می‌کند.

سوئیچ بنز C200

فرآیند تعمیر و ساخت انواع سوئیچ و ریموت به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود. در این زمینه نیز مراکز تخصصی سوئیچ بنز خدماتی نظیر ساخت ریموت، سوئیچ، پروگرام ریموت، تعریف و کددهی ریموت، حذف کد سوئیچ و ساخت کلید و ریموت‌های یدکی را به دارندگان بنز C500 ارائه می‌کنند.

سوییچ بنز E240

این که خودروی بنز در مدل‌ها و کلاس‌های مختلفی وجود دارد و این مسئله ساخت سوئیچ اورجینال را سخت‌تر می‌کند‌. فاکتورهای بسیاری وجود دارد که می‌تواند ساخت کلید بنز E240 را برایتان چالش برانگیز کند‌؛ بنابراین خدماتی که در زمینه ساخت سوئیچ بنز ارائه می‌شود، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

قیمت سوئیچ و ریموت بنز

سوئیچ و ریموت بنز دارای مدل های مختلفی می باشد. از آنجایی که قیمتها بر اساس مدل خودرو و خدمات کلید بنز متفاوت است ، قیمت ها نیز متغیر می باشد. در صورت نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

معرفی خودرو بنز

كارل بنز در بيست و پنج نوامبر سال 1844 در كاسروه پا به عرصه وجود گذاشت وقتي دو ساله بود پدرش درگذشت . با وجود وضع بد مالي ‌، مادرش امكانات آموزشي را براي او فراهم نمود . كارل بنز دبيرستان را زير نظر به پايان رساند و بعد از آن در دانشكده فني در شهر كاسروه ادامه تحصيل داد . همزمان با تحصيل يك دوره دو ساله را در يك كارخانه فني و مهندسي در كاسروه گذراند در مدتي كه آنجا بود ،‌ كارل تجربه هاي مقدماتي را در همه زمينه هاي فني كسب كرد . اولين تجربه كاري او ،‌ به عنوان يك طراح در ساخت يك كارخانه در شهر بود . وي در سال 1868كارش را از دست داد و جذب شركتي به نام شد اين شركت بيشتر كارهاي ساختماني و پلسازي انجام داد . سپس در كارخانه در وين مشغول بكار شد .

مدت‌ها است که سیستم‌های ورود بدون کلید یا RKS به‌عنوان جایگزین مدرن سوئیچ‌های کلیدی ماشین، از جذاب‌ترین آپشن‌های خودروهای پیشرفته‌ای مانند بنز به شمار می‌رود. سوئیچ‌ها یا ریموت‌های کنترل از راه دور علاوه بر کاربری جذاب ورود بدون کلید، برای عملی کردن امکانات و آپشن‌های دیگری هم طراحی و ساخته شده‌اند. امکان روشن کردن خودرو بدون وارد شدن به آن و امکان ایجاد تنظیمات متنوع از مهم‌ترین قابلیت‌های این ابزار به شمار می‌آید. کلیدهای کنترل از راه دور از جمله سوییچ بنز همچنین قابلیت محافظت بالایی هم در برابر سرقت ارائه می‌دهند و دوام فوق‌العاده و طراحی منحصر به فرد هم جنبه‌های کاربردی آن را افزایش داده است.

تماس با نگین ریموت

مرکز نگین ریموت در زمینه ساخت کلیه سوئیچ و ریموت انواع مدل خودرو از جمله بنز – هیوندا – بی ام و – کیا – پورشه و … خدمات ساخت سوئیچ – ساخت ریموت – ساخت سوئیچ یدک – تعمیر ریموت – تعویض قاب و باتری – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی ریموت و برداشتن کد ریموت های قدیمی – تعریف ریموت جدید برای خودرو – کپی کلید و ریموت و … ارائه می دهد. این مرکز دارای 3 شعبه در در غرب تهران (مرزداران) و شمال تهران (آجودانیه ) و شمال غربی تهران منطقه سعاد آباد می باشد.

این مرکز دارای شعبات سیار در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، زعفرانیه ، تجریش ، آجودانیه ، اقدسیه ، ولنجک در شمال – بلوار فردوس ، جنت آباد ، شهران ، تهرانسر ، مرزداران ، تهرانسر ، چیتگر ، شهرزیبا در غرب تهران – تهرانپارس ، نارمک ، نظام آباد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حشمتیه ، شمس آباد در شرق تهران – خزانه ، نازی آباد ، یاخچی آباد ، خانی آباد ،شوش ، مولوی ، افسریه و … در جنوب تهران می باشد تا خدمات رسانی به شما مشتریان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

سوالات متداول

خدمات مرکز نگین ریموت برای چه خودروهایی انجام می شود؟

این خدمات ویژه تمامی خودرو ها از جمله بنز ، بی ام و ، کیا ، هیوندا ، پورشه ، ولوو و … انجام می شود.

در چه شهرهایی این خدمات انجام می شود؟

خدمات ما در شهر تهران قابل ارائه می باشد و بنا به شرایط خاصی در شهرهای دیگر نیز انجام می شود.

چه خدماتی در نگین ریموت ارائه می شود؟

ساخت سوئیچ ، پروگرام و کددهی ریموت – تعریف ریموت – تعمیر ریموت – تعویض باتری و قاب ریموت – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – کپی ریموت – خام نمودن کلید

قیمت خدمات سوئیچ و ریموت ماشین چقدر است؟

خدمات سوئیچ و ریموت بنا بر مدل خودرو و همینطور خدمات مورد نیاز متغیر می باشد شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها با شماره 22297397 تماس بگیرید.

© Copyright 2022
همین حالا با ما تماس بگیرید