تراش تیغه کلید

نگین ریموت مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و ساخت ریموت با در اختیار داشتن تکنولوژی به روز در زمینه تمامی مدل های بنز ، پورشه ، مازراتی ، هیوندا ، هوندا ، کیا ، رنو ، بی ام و ، ام وی ام ، پژو ، مزدا ، تویوتا، نیسان می تواند قفل خراب شده و گم شده خودرو شما را کپی کند و در سراسر ایران و بصورت 24 ساعته به شما تحویل دهد. سال ها تجربه ما در این زمینه توانسته است با رضایت مشتریان ما برای ساخت سوئیچ و ساخت ریموت با کیفیت همراه باشد.

داشتن مهارت و تجربه در هر زمینه کاری بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که تعمیرات و هزینه های نگهداری خودرو ها بسیار بالا می باشد بنابراین بهترین روش برای صرف هزینه کمتر و زمان کمتر و همینطور امنیت بیشتر برای شما و خودروی شما، استفاده از نیروی متخصص و متبحر در هر زمینه ای از جمله ساخت سوئیچ و ساخت ریموت می باشد. شما برای اینکه نتیجه دلخواه خود را بدست آورید باید برای ساخت سوئیچ و ریموت خود به مراکزی مراجعه نمایید که دارای نیروهای با دانش و تجربه کافی در این زمینه و همینطور دارای امکانات به روز در رابطه با خودروهای هوشمند و لوکس امروزی باشد.

قاب ریموت

ساخت سوئیچ انواع مدل خودرو از جمله ساخت سوئیچ هیوندا، ساخت سوئیچ پژو، ساخت سوئیچ بنز، ساخت سوئیچ بی ام و، ساخت سوئیچ مزدا، ساخت سوئیچ کیا، ساخت سوئیچ رنو، ساخت سوئیچ ام وی ام، ساخت سوئیچ تویوتا، ساخت سوئیچ نیسان، ساخت سوئیچ لکسوس، ساخت سوئیچ مازراتی، ساخت سوئیچ پورشه

برای سفارش هرگونه خدمات از جمله ساخت سوئیچ، ساخت ریموت، ساخت سوئیچ یدک و پروگرام و کددهی و تعربف ریموت با مرکز تخصصی نگین غرب تماس گرفته و از خدمات ما در کمترین زمان در سراسر ایران با بهترین کیفیت و با حضور متخصصین حتی در محل خود برخوردار شوید.


مرکز تخصصی نگین ریموت تمامی خدمات در زمینه سوئیچ و ریموت خودرو از جمله ساخت سوئیچ بنز ، ساخت سوئیچ هیوندا ، ساخت سوئیچ کیا ، ساخت سوئیچ بی ام و ، ساخت سوئیچ پورشه و … را به مشتریان ارائه می نماید. خدمات ما شامل ساخت ، پروگرام ، تعمیر ، تعریف ، تعویض ، کددهی، تراش تیغه ، خام نمودن ، پاک کردن کد و ریموت ، کپی سوئیچ و ریموت و … می باشد.


شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز   تماس: 22297397 – 02126154238
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تلفن های تماس: 09385881754- 44299085-44299069-09124802295

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به نگین ریموت می باشد.
همین حالا با ما تماس بگیرید