اگر شما به دریافت خدماتی از جمله ساخت سوئیچ آلفارومئو و ساخت ریموت آلفارومئو ، تعمیر سوئیچ آلفارومئو ، تعمیر ریموت آلفارومئو ، ساخت سوئیچ یدک آلفارومئو و یا پروگرام ریموت و کددهی ریموت آلفارومئو نیاز پیدا کردید کافیست با ما تماس بگیرید.
در صورت مفقود شدن و گم شدن سوئیچ خود و یا هر مشکل دیگر با ما تماس بگیرید و مشکل خود را با متخصصین مجرب ما مطرح کنید و  از قیمت های ما اطلاع پیدا کرده و همچنین ثبت سفارش خود را به راحتی ثبت نمایید. متخصصین ما در سریعترین زمان در صورت نیاز در محل شما حاضر شده و مشکل شما را رفع خواهند کرد.

  • بازکردن درب آلفارومئو و تراش کلید اصلی از روی شماره شاسی بدون نیاز به ابزار
  • کددهی انواع مدل های آلفارومئو تا سال 2017
  • تعریف ریموت آلفارومئو
  • ساخت کلید و ریموت گمشده آلفارومئو
  • ریموت و کلیدآلفارومئو
  • سوئیچ یدک آلفارومئو و ساخت سوئیچ آلفارومئو
  • کپی سوئیچ آلفارومئو
  • پاک کردن کد کلید و ریموت مفقود شده
  • ساخت اسمارت کی آلفارومئو
  • ساخت کلید و ریموت آلفارومئو در محل

سوئیچ و ریموت آلفارومئو دارای مدل های مختلفی می باشد و از آنجایی که قیمتها بر اساس مدل خودرو و سوئیچ آلفارومئو متفاوت است و همچنین خدمات متفاوتی برای آن نیاز است. قیمت ها نیز متغیر است. در صورت نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

سوئیچ و ریموت آلفارومئو شما ممکن است در اثر برخی از حادثه ها از جمله شکستن ، افتادن در آب و یا … خراب شود و یا در اثر حادثه گم شده و یا دزدیده شود.  شما می توانید برای دسترسی به سوئیچ و ریموت آلفارومئو خود با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر شما را از جمله ساخت سوئیچ یدک یا ساخت ریموت آلفارومئو – تراش تیغه کلید ، باز کردن درب خودرو و …را با بالاترین کیفیت با بهترین و به روز ترین ابزار به شما ارائه دهند.

داشتن مهارت و تجربه در هر زمینه کاری بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که تعمیرات و هزینه های نگهداری خودرو ها بسیار بالا می باشد بنابراین بهترین روش برای صرف هزینه کمتر و زمان کمتر و همینطور امنیت بیشتر برای شما و خودروی آلفارومئو شما، استفاده از نیروی متخصص و متبحر در هر زمینه ای از جمله ساخت سوئیچ آلفارومئو و ساخت ریموت آلفارومئو می باشد.
شما برای اینکه نتیجه دلخواه خود را بدست آورید باید برای ساخت سوئیچ و ریموت خود به مراکزی مراجعه نمایید که دارای نیروهای با دانش و تجربه کافی در این زمینه و همینطور دارای امکانات به روز در رابطه با خودروهای هوشمند و لوکس امروزی باشد.

ساخت سوئیچ آلفارومئو نیاز به تخصص زیاد و همچنین تجربه دارد و در کنار این مسائل وجود وسایل کاربردی و پیشرفته نیز بسیار مهم است. با توجه به اهمیتی که ریموت کنترل و سوئیچ ماشین دارد، برای کددهی و سفارش ساخت ریموت و سوئیچ باید به مرکزی مراجعه کرد که خدماتی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می کند.
بدون وجود سوئیچ و ریموت هیچ استفاده ای نمی توان از خودرو کردد و حتی نمی توان آن را روشن کرد. بنابراین یکی از مهم ترین لوازم های خودرو سوئیچ آن می باشد.

زمانی که سوئیچ و ریموت آلفارومئو شما باید پروگرام شود باید به مراکز تخصصی مراجعه نمایید که تجهیزات و امکانات در این زمینه را در اختیار داشته باشند. برای اینکه سوئیچ و ریموت آلفارومئو شما باید کددهی شود و کد داده شده برای اتومبیل شما تعریف شود که انجام این کارها نیاز به تخصص کافی و ابزار پیشرفته دارد.

اوایل سال ۲۰۱۱ بود که آلفارومئو با یک کانسپت هیجان‌انگیز به اسم ۴C در نمایشگاه خودرو ژنو آمد. همان سال به عنوان زیباترین کانسپت سال توسط مجله‌ی آلمانی Auto Bild معرفی شد. طولی نکشید که آلفارومئو در سال ۲۰۱۳ رسما از این خودرو رونمایی کرد؛ آلفارومئو ۴C، فراری کوچک!

حالا در جدیدترین اخبار، سر و گوشی آلفارومئو ۴C مدل ۲۰۱۹ پیدا شده که یک فرق بزرگ با مدل‌های فعلی دارد؛ این مدل احتمالا نسخه‌ی دنده‌‌ دستی نخواهد داشت. این اطلاعات توسط سرپرست بخش مهندسی آلفارومئو و مازراتی تایید شده است. دلیل این موضوع هم هزینه‌ی سنگین تولید خودرو مجهز به دنده دستی است که درنهایت مشتریان کمی دارد. به طور مثال طبق گفته‌ی سایت Motor1، فراری برای مدل کالیفرنیا بیش از ۱۰ میلیون دلار هزینه کرد تا مدل گیربکس دستی این خودرو را تولید کند. این درحالی بود که درنهایت تنها ۲ دستگاه از این مدل به فروش رفت.
یکی دیگر از ویژگی‌های بعدی ۴C این است که آلفارومئو احتمالا از نظر ظاهری آن را به‌روزتر می‌کند تا با چهره‌ی پخته‌تر و احتمالا، اسپرت و خشن‌تر روبرو باشیم. از نظر مشخصات فنی، احتمال می‌رود که از یک پیشرانه‌ی ۱٫۷۵ لیتری توربوشارژ استفاده می‌شود تا حداکثر توان ۲۳۷ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون‌متر تولید کند. به لطف همین قلب کوچک ولی قدرتمند، تنها ۴٫۱ ثانیه زمان نیاز است تا از وضعیت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسید. حداکثر سرعت این ایتالیایی پرادعا هم ۲۵۷ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

مرکز نگین ریموت در زمینه ساخت کلیه سوئیچ و ریموت انواع مدل خودرو از جمله بنز – هیوندا – بی ام و – کیا – پورشه و … خدمات ساخت سوئیچ – ساخت ریموت – ساخت سوئیچ یدک – تعمیر ریموت – تعویض قاب و باتری – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی ریموت و برداشتن کد ریموت های قدیمی – تعریف ریموت جدید برای خودرو – کپی کلید و ریموت و … ارائه می دهد. این مرکز دارای 3 شعبه در در غرب تهران (مرزداران) و شمال تهران (آجودانیه ) و شمال غربی تهران منطقه سعاد آباد می باشد.
این مرکز دارای شعبات سیار در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، زعفرانیه ، تجریش ، آجودانیه ، اقدسیه ، ولنجک و … در شمال – بلوار فردوس ، جنت آباد ، شهران ، تهرانسر ، مرزداران ، تهرانسر ، چیتگر ، شهرزیبا در غرب تهران – تهرانپارس ، نارمک ، نظام آباد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حشمتیه ، شمس آباد و … در شرق تهران – خزانه ، نازی آباد ، یاخچی آباد ، خانی آباد ،شوش ، مولوی ، افسریه و … در جنوب تهران می باشد تا خدمات رسانی به شما مشتریان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.


شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

© Copyright 2022
همین حالا با ما تماس بگیرید