آشنایی با بی اس آی

در خودروهای هوشمند امروزی برخی از دستورات برای برای آسان تر شدن عیب یابی خودرو و افزایش امنیت آن به وسیله کد ارسال می شود. بخش های فنی و همینطور افزایش ایمنی خودرو و راننده در برخی از خودرو ها از جمله پژو206 با استفاده از بی اس آی می باشد.

از این دستگاه برای مدیریت و کنترل بخش هایی مانند ترمز ، تهویه ، گیربکس و … استفاده می شود و زمانی که خودرو خود را برای تعمیرات میبریم بوسیله دیاگ اشکال آن با ارسال کد به دستگاه مشخص می شود.

برای تعمیر و اشکال یابی برخی از خودرو ها نیاز به دیاگ میباشد. این سیستم هوشمند یک مالتی پلکس می باشد و پیچیدگی در برخی از قسمتها را کمتر می کند که در پژو این سیستم را به عنوان BSI می شناسند. که تمامی محاسبات بخش های مختلف به این سمت رفته و دستور انجام کارهای توسط این قسمت انجام می شود.

دلایل ریست نمودن بی اس آی

از آنجایی که این بخش بر بخش های دیگر از جمله چراغ سقف داخل خودرو ، برف پاک کن ، تهویه ، مه شکن ، کمپرسور ، درب بازکن برقی و … مدیریت دارد در زمانی که برای هریک از این بخش ها مشکلی پیش بیاید نیاز است تا بی اس آی ریست شود.

اگر نیاز به ریست کردن بی اس آی دارید ابتدا باید در خودرو سمت راننده نشسته و سوئیچ را در قفل وارد کنید اما آن را نچرخانید بعد از گذشت مدت زمان 30 ثانیه سوئیچ را باز کنید و برگردانید اما خودرو روشن نشود. بعد از این کار راهنما و برف پاک کن را به سمت خود کشیده و برای 3 ثانیه نگه دارید تا صدای بوقی را بشنوید . بی اس آی خودرو شما ریست شده است .

مرکز تخصصی نگین ریموت تمامی خدمات در زمینه سوئیچ و ریموت خودرو از جمله ساخت سوئیچ بنز ، ساخت سوئیچ هیوندا ، ساخت سوئیچ کیا ، ساخت سوئیچ بی ام و و … را به مشتریان ارائه می نماید. خدمات ما شامل ساخت ، پروگرام ، تعمیر ، تعریف ، تعویض ، کددهی، تراش تیغه ، خام نمودن ، پاک کردن کد و ریموت ، کپی سوئیچ و ریموت و … می باشد.

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس: 22297397 – 02126154238
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تلفن های تماس: 09385881754- 44299085-44299069-09124802295

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به نگین ریموت می باشد.
همین حالا با ما تماس بگیرید